17.09.2021
Często w firmach obsługujących klientów za pomocą telefonów monitoruje się i nagrywa rozmowy. Kto i dlaczego chciałby je podsłuchiwać oraz w nie ingerować?
29.06.2021
Jak wyglądała praca zdalna przy użyciu centrali Platan w czasie pandemii? Co najlepiej sprawdziło się w praktyce? Zebraliśmy doświadczenia pracowników różnych działów.
07.10.2020
Nie lubimy kolejek. Czasem są nieuniknione, a dobrze zorganizowane usprawniają obsługę interesantów. Czym jest kolejkowanie połączeń i jak je skonfigurować.
12.03.2020
W czasie zagrożenia koronawirusem wielu pracodawców chce pracownikom zorganizować pracę zdalną. Podpowiadamy, jak to zrobić za pomocą systemów Platan.
31.01.2020
Jak sobie poradzić za pomocą produktów Platan, gdy w projekcie instalacji zapomniano o sieci telefonicznej, a okazuje się, że telefony jednak są potrzebne.
30.09.2019
Dlaczego smartfon zdefiniowany jako port zewnętrzny w Multi Phone bije na głowę przekierowania na komórkę w centrali.
12.07.2018
Jak zdalnie korzystać z centrali Platan? Jak skonfigurować parametry sieci i wewnętrzne porty VoIP, przekierować porty na routerze i zalogować do centrali telefon IP.
30.08.2017
Zdarzało ci się odbierać w centrali głuche telefony? Zawsze warto sprawdzić, skąd się wzięły. Przyczyna może być błaha, ale konsekwencje poważne.