Dla ochrony zdrowia

Szpitale, przychodnie, poradnie specjalistyczne, centra medyczne, sanatoria czy apteki wymagają niezawodnej komunikacji. Obsługują intensywny ruch telefoniczny, kierują go do użytkowników w ramach rozbudowanej struktury organizacji. Jednocześnie dbają o optymalizacje kosztów. 

Rozwiązania proponowane przez Platan zaspokajają te potrzeby zarówno od strony sprzętowej, jak i usług telekomunikacyjnych.

Rozwiązania Platan dla ochrony zdrowia

Dowolność połączeń

Pełna dowolność wyboru typu i liczby operatorów telekomunikacyjnych i dostawców usług, rodzajów i modeli telefonów – cyfrowych, analogowych, IP i komórkowych. Zintegrowane w spójny system z zaawansowanym automatycznym i półautomatycznym kierowaniem ruchu.

Swobodne dopasowanie numeracji, sposobu wykonywania połączeń czy wywoływania funkcji do potrzeb lub wcześniejszych przyzwyczajeń. Wszystko, by usprawnić obsługę ruchu telefonicznego przy optymalizacji kosztów.

Dowolność połączeń w systemach PBX Platan

Wiele telefonów jeden numer

Wiele telefonów pod jednym krótkim numerem firmowym centrali? Korzystanie ze smartfona bez ujawniania jego numeru? A może centrala, do której jako telefony są podłączone tylko komórki, bez żadnej dodatkowej sieci telefonicznej? Teraz to nie problem. Multi Phone ułatwia pracę.

Multi Phone w serwerach Proxima i Libra

Czym zajmują się Platan Centrale?

Platan Centrale to oferta systemów telekomunikacyjnych produkcji Platan dla firm, organizacji i instytucji. Obejmuje skalowalne serwery PBX (Private Branch Exchange) dla największych przedsiębiorstw czy urzędów oraz mniejsze centrale telefoniczne dla małych i średnich firm. Centrale tworzą centrum zarządzania ruchem telefonicznym organizacji. Integrują różnego typu łącza operatorskie, w tym Platan SIP trunk, i dowolne telefony, w tym komórkowe. System jest wspierany przez specjalistyczne oprogramowanie oraz dodatkowe urządzenia, jak bramofony, wideobramofony czy serwery aplikacji. 

Centrale ułatwiają kontakt i zapewniają stabilną łączność. Umożliwiają profesjonalną obsługę klientów, petentów i interesantów, jak i aktywne pozyskiwanie potencjalnych nabywców. Sprawnie kierują połączenia przychodzące do firmy do właściwych pracowników. Rozliczają czas i koszty połączeń wychodzących oraz gwarantują darmową łączność między użytkownikami. Wspomagają pracę grup, również rozproszonych, i osób pracujących zdalnie. Pozwalają na odtwarzanie dowolnych komunikatów, przełączanie, konsultacje czy nagrywanie rozmów. I na oddzielenie życia zawodowego od prywatnego.

Obsługa intensywnego ruchu

Obsługa intensywnego ruchu

Dowolne łącza od operatorów oraz typy telefonów stacjonarnych i mobilnych. Sprawna obsługa wielu jednoczesnych połączeń.

Modułowość i elastyczność

Modułowość i elastyczność

Modułowa budowa, elastyczna konfiguracja i licencje na dodatkowe funkcje to dopasowanie do potrzeb użytkowników i łatwość rozbudowy.

Błyskawiczna realizacja

Błyskawiczna realizacja

Zamówienia realizujemy najczęściej w ciągu 24 godzin. Centrale i serwery PBX wysyłamy złożone według specyfikacji klienta.

Wieloletnia bezawaryjna praca

Wieloletnia praca

Od ponad 30 lat centrale Platan są znane z długowieczności i bezawaryjnej pracy. Stabilna komunikacja na dłużej.

Nasze rozwiązania

Odbierz każde połączenie

Odbierasz połączenia telefoniczne od klientów lub petentów? Co się dzieje, gdy dzwoniących jest więcej niż osób, które w danej chwili mogą z nimi rozmawiać? W jaki sposób zorganizować ruch telefoniczny w firmie, przychodni, urzędzie czy hotelu? Co zrobić, aby z jednej strony wszyscy dzwoniący jak najszybciej trafili do odpowiedniej osoby, a z drugiej – poczuli się dobrze i sprawnie obsłużeni? 

Przemyślany system organizacji ruchu telefonicznego dopasowuje się do specyfiki działania danej organizacji, ułatwia pracę i zwiększa satysfakcję klientów. Warto podejść do tematu kompleksowo. Przewidzieć odpowiednią liczbę i rodzaje linii miejskich, by wystarczyło dla wszystkich dzwoniących – nawet przy wielu połączeniach. Zaplanować i pokierować ruch w centrali. Wreszcie skorzystać z urządzeń i oprogramowania, które pomogą w obsłudze połączeń.

Pracownik odbierający połączenia
Dopasuj do swojej organizacji

Mobilność zorganizowana

Dzwoniącym do firmy czy instytucji zależy przede wszystkim na tym, by ktoś załatwił ich sprawę. Najlepiej szybko, pod jednym numerem i o dowolnej porze. Jak pogodzić te oczekiwania z możliwościami firmy i pracowników? Jak skorzystać z mobilności smartfonów tam, gdzie trzeba skoordynować pracę wielu osób? I odwrotnie – na komórkach cieszyć się udogodnieniami oferowanymi przez centrale telefoniczne? 

Jeśli pracownicy mają służbowe smartfony, to może warto je włączyć do firmowej sieci telefonicznej zamiast lub obok telefonów stacjonarnych? Tacy pracownicy są zawsze dostępni pod jednym stałym numerem wewnętrznym, nawet gdy są poza biurem lub pracują w terenie. Korzystaj z synergii smartfonów i firmowej centrali.

Dyżur telefoniczny
W centrali wykorzystaj smartfony
centrale
Libra

Libra

Sprawdź produkt
centrale
Proxima

Proxima

Sprawdź produkt
centrale
Prima

Prima

Sprawdź produkt
centrale
Telefony IP Platan

Telefony IP Platan

Sprawdź produkt
centrale
Serwer Aplikacji Platan

Serwer Aplikacji Platan

Sprawdź produkt
centrale
Bramy VoIP

Bramy VoIP

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T218CGW

Telefon Platan IP-T218CGW

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T216CGW

Telefon Platan IP-T216CGW

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T216CG

Telefon Platan IP-T216CG

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T202W

Telefon Platan IP-T202W

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T202G

Telefon Platan IP-T202G

Sprawdź produkt
centrale
Konsola Platan EXT-244CG

Konsola Platan EXT-244CG

Sprawdź produkt
centrale
Usługi lektorskie

Usługi lektorskie

Sprawdź produkt

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, jaką centralę, urządzenia lub oprogramowanie wybrać? Porozmawiajmy – doradzimy, wyjaśnimy Partnerzy Platan i Autoryzowani Instalatorzy to sieć współpracujących z nami firm. Odwiedzą miejsce planowanej inwestycji, dopasują najlepsze rozwiązanie, zaoferują je w cenach producenta, zainstalują, zaprogramują, przeszkolą użytkowników i będą opiekować się systemem telekomunikacyjnym na miejscu.

Punkty sprzedaży

Punkty sprzedaży

Znajdź instalatora w pobliżu swojej lokalizacji.

Gdzie kupić?