Prima

Centrale IP Prima / Prima nano / Prima mini – swoboda wyboru

Seria najmniejszych w ofercie firmy Platan trzech central IP – Prima / Prima nano i Prima mini – aby jeszcze precyzyjniej spełnić oczekiwania i zapewnić oszczędności. 

Prima to centralki integrujące tradycyjną łączność analogową i cyfrową ISDN z komórkową GSM i telefonią internetową VoIP. Odtwarzają dzwoniącym zapowiedzi i melodie, umożliwiają samodzielny wybór przez nich numerów wewnętrznych (funkcja DISA), czym przyspieszają kierowanie połączeń. 

Oferują zaawansowane funkcje, jak nagrywanie rozmów, pocztę głosową czy zdalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową. Pozwalają na stosowanie serwera faksów, telefonów bezprzewodowych IP DECT, obsługę bramofonów, wideobramofonów IP, wideotelefonów IP oraz wideorozmów.

To idealne rozwiązanie dla rynku SOHO (Small Office, Home Office), mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych, sklepów czy aptek, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Wszędzie tam, gdzie od kilku do ponad dwudziestu osób wspólnie pracujących chce odbierać przychodzące do firmy połączenia lub dzwonić, np. z wykorzystaniem wielokanałowych łączy Platan SIP trunk

Centrale Prima są Plug & Talk – proste w konfiguracji i użytkowaniu, gotowe do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka. Niewielka, estetyczna obudowa ładnie i dyskretnie prezentuje się na ścianie.

 

Centrale IP PBX Prima / Prima nano / Prima mini

Dla kogo są centrale IP Prima / Prima nano / Prima mini

soho

Małe firmy

Małe firmy ze wszystkich branż, firmy usługowe, zakłady rzemieślnicze. Piekarnie, cukiernie, lodziarnie ze sklepami firmowymi.

Biura rachunkowe, kancelarie prawne, notarialne

Księgowi, prawnicy

Biura księgowe i rachunkowe, kancelarie notarialne, adwokackie. Do telefonicznej obsługi klientów, umawiania spotkań.

Nauka, kultura i sport

Nauka, kultura i sport

Szkoły, przedszkola, żłobki. Teatry, galerie sztuki, muzea, biblioteki. Baseny, hale sportowe – łączność wewnętrzna i informacje.

Jednostki ochrony zdrowia

Gabinety, apteki

Przychodnie z kilkoma gabinetami lekarskimi, apteki – informacja dla pacjentów, rejestracja wizyt, nagrywanie rozmów.

Stowarzyszenia, organizacje charytatywne

Stowarzyszenia, fundacje

Stowarzyszenia, fundacje, organizacje charytatywne i pomocowe, zapewniające kontakt wolontariuszom i podopiecznym.

Przedsiębiorstwa komunalne

Społeczne i komunalne

Miejskie i gminne ośrodki pomocy społecznej, domy pomocy społecznej, mniejsze przedsiębiorstwa komunalne.

Restauracje, catering, motele

Restauracje, pensjonaty

Restauracje, pensjonaty, firmy cateringowe – do łączności wewnętrznej, z dostawcami i klientami.

Spółdzielnie mieszkaniowe, administracje budynków

Zarządcy mieszkań

Spółdzielnie, administracje budynków wielomieszkaniowych. Do kontaktów z mieszkańcami, innymi firmami i urzędami.

Co zyskujesz dzięki Primie

Seria centralek IP Prima, Prima nano i Prima mini powstała z myślą o mikro- i małych firmach i organizacjach. Centrale ułatwiają obsługę klientów, umożliwiają stworzenie sekretariatu lub zautomatyzowane połączeń, gdy dzwoniący sami wybierają na zapowiedzi, w jakiej sprawie lub z kim chcą rozmawiać  (funkcja DISA). Mniejsza liczba numerów telefonów do podawania ułatwia komunikację marketingową. Centrala zapewnia też, że w razie nieobecności czy zajętości danej osoby kto inny odbierze połączenie i zajmie się sprawą. 

Nie bez znaczenia jest też szybka i darmowa łączność wewnętrzna dzięki krótkim (1-4 cyfry) numerom, przełączanie rozmów i ich automatyczne przekierowywanie w razie potrzeby. Nawet taka mała centralka może stworzyć minisieć firmową, np. między siedzibą a pracownikami pracującymi zdalnie lub małym zakładem produkcyjnym i jego kilkoma sklepami firmowymi. Wystarczy wyposażyć wszystkich w telefony VoIP, które będą zalogowane do centrali. 

Zobacz, co zyskujesz dzięki centralom Prima oraz jakie ułatwienia te systemy oferują, by sprawnie organizować łączność w firmie.

 

Zapytaj o produkt
Do wyboru

Do wyboru

Trzy centralki do wyboru, dla jak najlepszego dopasowania między funkcjonalnością i wielkością a ceną. Możliwa rozbudowa. Różnokolorowy interfejs w trzech językach.

Bogaty standard

Bogaty standard

Zaawansowana funkcjonalność w wyposażeniu standardowym, rzadko spotykana w centralach tej wielkości. Licencje na funkcje dodatkowe. Plug & Talk – gotowa do pracy po podłączeniu.

Lokalne wsparcie

Lokalne wsparcie

Wsparcie partnerów i autoryzowanych instalatorów Platan w doborze sprzętu, instalacji, zaprogramowaniu, późniejszych zmianach ustawień lub rozbudowach.

Solidność na lata

Solidność na lata

Sprawdzona centrala znana z wieloletniej bezawaryjnej pracy. Mała, w lekkiej obudowie z ABS, dobrze wygląda na każdej ścianie. Dostępna od ręki w cenach producenta. Dwa lata gwarancji.

Obsługa ruchu

Obsługa ruchu

Profesjonalna obsługa telefonicznego ruchu przychodzącego i wychodzącego. Możliwa miniinfolinia z własnymi komunikatami, melodiami, grupowymi numerami i pocztą głosową.

Telefonia VoIP

Telefonia VoIP

Korzystanie z wielokanałowych łączy Platan SIP trunk wymaga zastosowania centrali – wystarczy dowolna Prima. To niższe koszty połączeń i darmowe przeniesienie numerów.

Oszczędności

Oszczędności

Darmowa i ułatwiona łączność wewnątrz firmy. Zwiększenie efektywności dzięki automatyzacji ruchu, rozliczaniu czasu i kosztów połączeń, wsparcie dla pracy zdalnej.

Wszechstronność

Wszechstronność

Obsługa bramofonów, wideobramofonów, telefonów systemu IP DECT czy serwera faksów. Dowolność wyboru operatorów – tradycyjnych, GSM i VoIP oraz telefonów stacjonarnych.

Prywatność

Prywatność

Dostępność pod firmowym numerem centrali, ale z opcją przekierowania rozmów na komórkę. Rozdzielenie życia służbowego i prywatnego. Poufność rozmów przy sieci VPN.

Kontrola i bezpieczeństwo

Kontrola i bezpieczeństwo

Instalowany w twojej firmie bezpieczny system, nad którym masz pełen nadzór. Dostęp do różnych typów łączy i alternatywnych operatorów dla nieprzerwanej łączności.

Najważniejsze cechy

Infolinie – wielopoziomowe zapowiedzi
Miniinfolinia z własnymi komunikatami, 7 sposobów organizacji ruchu.
Skalowalność systemu
Różne konfiguracje bazowe w zależności od modelu, dostęp do linii GSM i VoIP.
Grupy pracowników odbierających połączenia
Podział na dwie grupy wspólnego wywołania, z wyborem kolejności dzwonienia.
Zadzwoń
Dowolność numeracji wewnętrznej (1-4 cyfr), obsługa telefonów analogowych i VoIP.
Przekierowanie połączeń
Przekierowywanie połączeń w razie zajętości czy nieobecności na inne numery wewnętrzne lub komórkowe.
Konsultacje i przełączanie rozmów
Przełączanie dzwoniącego do innego pracownika lub konsultacje i powrót do rozmówcy.
Książka telefoniczna
Wyświetlanie informacji o dzwoniących, podgląd zajętości, współpraca z Platan CTI.
Wbudowane nagrywanie rozmów
Monitorowanie rozmów dzięki wbudowanemu wielokanałowemu nagrywaniu rozmów.
Rozliczanie czasu i kosztów rozmów
Rozliczanie czasu oraz kosztów prowadzonych rozmów (taryfikacja), blokada niepożądanych kierunków.
Zintegrowana poczta głosowa
Zintegrowana poczta głosowa dla wszystkich użytkowników, automat zgłoszeniowy.
Bramofony
Obsługa bramofonów jedno- i wieloprzyciskowych. Dzwonienie na telefony, otwieranie telefonem.
Wideorozmowy - wideotelefony, wideobramofony
Wideorozmowy, obsługa wideobramofonów IP, wideotelefonów IP i softphone'a.
Telekonferencja
Organizacja telekonferencji ad hoc, konferencje typu okólnik.
Hotele, sanatoria, akademiki
Współpraca z zewnętrznymi programami hotelowymi i taksówkowymi.
Modułowość i elastyczność
Możliwość integracji z innym oprogramowaniem dzięki otwartemu protokołowi PCTI.
Monitor – podgląd na ekranie komputera
Zarządzanie przez przeglądarkę internetową, zdalny dostęp dla instalatorów.

Specyfikacja central IP Prima / Prima nano / Prima mini

Specyfikacja Centrala IP Prima Centrala IP Prima nano Centrala IP Prima mini
Porty abonenckie do 8 VoIP, do 14 wewnętrznych analogowych, do 2 łączy ISDN (2B+D); łącznie do 22 telefonów wewnętrznych do 8 portów VoIP, do 12 wewnętrznych analogowych, do 2 łączy ISDN (2B+D); łącznie do 20 telefonów wewnętrznych do 8 portów VoIP, do 10 wewnętrznych analogowych; łącznie do 18 telefonów wewnętrznych
Wyposażenia miejskie do 8 kont SIP, do 4 analogowych, do 2 łączy ISDN (2B+D), do 2 kart SIM (GSM); łącznie do 12 linii miejskich do 8 kont SIP, do 2 analogowych, do 2 łączy ISDN (2B+D), do 2 kart SIM (GSM); łącznie do 10 linii miejskich do 8 kont SIP, 2 analogowe; łącznie do 10 linii miejskich
VoIP do 8 kanałów na karcie procesora do 8 kanałów na karcie procesora do 8 kanałów na karcie procesora
Liczba jednoczesnych połączeń pole bezblokadowe (bez ograniczeń) pole bezblokadowe (bez ograniczeń) pole bezblokadowe (bez ograniczeń)
Sieciowanie nie dotyczy nie dotyczy nie dotyczy
Obsługa ruchu DISA - wybieranie numeru na zapowiedzi, 8 zapowiedzi o łącznym czasie 4 min., 4 melodie dla połączeń; 2 numery grupowe; numery bezpośrednie DDI dla ISDN i VoIP DISA - wybieranie numeru na zapowiedzi, 8 zapowiedzi o łącznym czasie 4 min., 4 melodie dla połączeń; 2 numery grupowe; numery bezpośrednie DDI dla ISDN i VoIP DISA - wybieranie numeru na zapowiedzi, 8 zapowiedzi o łącznym czasie 4 min., 4 melodie dla połączeń; 2 numery grupowe; numery bezpośrednie DDI dla VoIP
Nagrywanie rozmów do 10 kanałów nagrywania do 10 kanałów nagrywania nie dotyczy
Kolejkowanie nie dotyczy nie dotyczy nie dotyczy
Poczta głosowa tak, wymaga karty SD tak, wymaga karty SD nie dotyczy
Zasilanie sieciowe ⁓230V ± 10%, 50 Hz, max. 22 VA ⁓230V ± 10%, 50 Hz, max. 22 VA ⁓230V ± 10%, 50 Hz, max. 22 VA
Zasilanie rezerwowe UPS UPS UPS
Obudowa ABS do powieszenia ABS do powieszenia ABS do powieszenia
Wymiary [szer. × wys. × gł.] 200 mm × 295 mm × 47 mm 200 mm × 295 mm × 47 mm 200 mm × 295 mm × 47 mm
Waga 1,6 kg 1,6 kg 1,6 kg

Zobacz centralę Prima online

Zobacz interfejs Prima Web Konfigurator i ustawienia dostępne dla administratora.

  • Przejdź na stronę prima.platan.pl (w razie problemów z połączeniem spróbuj innej przeglądarki)
  • Wpisz domyślny kod dostępu: 12345678. W górnym pasku zmieniaj ustawienia z prostych na zaawansowane i odwrotnie. 
  • Zobacz, jakie uprawnienia mogą mieć użytkownicy. 
  • Idź do zakładki Dystrybucja ruchu, aby w Schematach dzwonienia zobaczyć, na ile sposobów można kierować ruch w tej niewielkiej centralce.
  • Testuj dowolnie różne ustawienia w trzech wersjach językowych.
  • Zajrzyj do cyklu Prima krok po kroku na blogu po podpowiedzi, co i jak można ustawiać.

Pobierz pliki

Potrzeba więcej informacji? Kliknij przycisk, aby zobaczyć pliki dla central Prima.
Zobacz pliki dla central Prima
centrale
Libra

Libra

Sprawdź produkt
centrale
Proxima

Proxima

Sprawdź produkt
centrale
Telefony IP Platan

Telefony IP Platan

Sprawdź produkt
centrale
Serwer Aplikacji Platan

Serwer Aplikacji Platan

Sprawdź produkt
centrale
Bramy VoIP

Bramy VoIP

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T218CGW

Telefon Platan IP-T218CGW

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T216CGW

Telefon Platan IP-T216CGW

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T216CG

Telefon Platan IP-T216CG

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T202W

Telefon Platan IP-T202W

Sprawdź produkt
centrale
Telefon Platan IP-T202G

Telefon Platan IP-T202G

Sprawdź produkt
centrale
Konsola Platan EXT-244CG

Konsola Platan EXT-244CG

Sprawdź produkt
centrale
Usługi lektorskie

Usługi lektorskie

Sprawdź produkt

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, jaką centralę, urządzenia lub oprogramowanie wybrać? Porozmawiajmy – doradzimy, wyjaśnimy Partnerzy Platan i Autoryzowani Instalatorzy to sieć współpracujących z nami firm. Odwiedzą miejsce planowanej inwestycji, dopasują najlepsze rozwiązanie, zaoferują je w cenach producenta, zainstalują, zaprogramują, przeszkolą użytkowników i będą opiekować się systemem telekomunikacyjnym na miejscu.

Punkty sprzedaży

Punkty sprzedaży

Znajdź instalatora w pobliżu swojej lokalizacji.

Gdzie kupić?