Oferujemy szkolenia dla naszych instalatorów:
- bezpłatne webinaria (zobacz też Materiały wideo)
- odpłatne w trybie zdalnym i stacjonarnym
- wyjazdowe – program zajęć wg życzenia uczestników
Oferujemy szkolenia dla naszych instalatorów:
Termin: kolejny termin zostanie ustalony po zebraniu grupy chętnych
Prowadzenie: Tomasz Jaroszewski
Wymagania sprzętowe: komputer z głośnikiem, mikrofonem i kamerką (opcjonalnie), przeglądarką Edge, Chrome lub Firefox i dostępem do internetu. Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy Teams, jednak nie jest wymagane jej posiadanie.
Dzień pierwszy (09:00–16:00):
Dzień drugi (09:00–16:00):
Termin: 21-22 marca 2024 r.
Prowadzenie: Tomasz Jaroszewski
Uwaga:
Warunkiem uczestnictwa w zaawansowanym szkoleniu serwisowym jest ukończenie dwudniowego szkolenia warsztatowego (I stopnia) w ciągu 24 miesięcy przed szkoleniem II stopnia. Uwzględniamy udział w szkoleniach, które organizowaliśmy online, jak i wyjazdowych.
Wymagana wcześniejsza rejestracja. Z racji warsztatowego charakteru szkolenia liczba uczestników jest ograniczona.
Zaawansowane szkolenie serwisowe kończy się egzaminem. Uczestnicy, którzy osiągną wynik co najmniej 70%, otrzymają certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności i ukończenie szkolenia II stopnia w zakresie programowania serwerów Proxima i Libra. Certyfikat jest ważny 2 lata.
Uczestnicy, którzy nie przystąpią do egzaminu lub uzyskają wynik poniżej 70%, otrzymają zaświadczenie o uczestniczeniu w szkoleniu.
.
Wymagania sprzętowe: Uczestnicy korzystają z własnych laptopów wyposażonych w kartę sieciową oraz system operacyjny Windows 7 lub nowszy, wraz z aktualną wersją środowiska Java.
Dzień pierwszy – zaawansowane zagadnienia konfiguracji (09:00–16:00):
Dzień drugi – warsztaty z programowania serwerów Proxima/Libra (09:00–16:00):
Status uczestnika | Webinaria | Szkolenie dwudniowe warsztatowe I stopnia (Libra, Proxima, oprogramowanie) ONLINE | Zaawansowane dwudniowe szkolenie serwisowe II stopnia STACJONARNE |
---|---|---|---|
Partner Platan (PP) lub Autoryzowany Instalator (AI) | 0 zł | 300 zł | 500 zł |
Instalator zgłoszony przez PP lub AI | 0 zł | 300 zł | 500 zł |
Instalator lub firma rozpoczynająca współpracę* | 0 zł | 300 zł | 500 zł |
Użytkownik | 0 zł | 500 zł | 800 zł |
W celu rezerwacji miejsca na szkoleniu odpłatnym należy się zarejestrować przez formularz online. Zwrotnie potwierdzamy dostępność miejsc i przesyłamy fakturę proforma w celu dokonania przedpłaty. Jedynie wcześniejsza wpłata jest potwierdzeniem rezerwacji miejsca. Nie ma możliwości dokonania wpłaty w dniu szkolenia.
Uwaga: Partnerom i Autoryzowanym Instalatorom oraz zgłaszanym przez nich firmom przysługuje pierwszeństwo w rezerwacji miejsc na szkoleniu.
Wpłat prosimy dokonywać na konto:
Santander Bank Polska S.A. 2
Oddział w Sopocie nr 89 1090 1098 0000 0001 4391 1538
z dopiskiem, za udział w konsultacjach technicznych na temat central Platan w dniu...”.
Cena obejmuje:
Uczestnicy szkolenia stacjonarnego mogą korzystać nieodpłatnie z parkingu na terenie naszej firmy (w ramach dostępnych miejsc). Poza naszą firmą i paroma miejscami na ulicy Platanowej dostępne są miejskie parkingi, płatne w godz. 9-20.
Warunki rezygnacji
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego miejsca w terminie do 5 dni roboczych przed datą szkolenia (tj. do czwartku poprzedzającego szkolenie) przysługuje zwrot wniesionej opłaty w wysokości 80%.
Jeśli rezygnacja nastąpi później lub zgłoszony uczestnik będzie nieobecny bez powiadomienia – zwrot opłaty nie przysługuje.
Nie wiesz, jaką centralę, urządzenia lub oprogramowanie wybrać? Porozmawiajmy – doradzimy, wyjaśnimy Partnerzy Platan i Autoryzowani Instalatorzy to sieć współpracujących z nami firm. Odwiedzą miejsce planowanej inwestycji, dopasują najlepsze rozwiązanie, zaoferują je w cenach producenta, zainstalują, zaprogramują, przeszkolą użytkowników i będą opiekować się systemem telekomunikacyjnym na miejscu.