Szkolenia

Nasze szkolenia

Oferujemy szkolenia dla naszych instalatorów:

  • bezpłatne webinaria (zobacz też Materiały wideo), jeśli chcesz o nich dostawać informacje, zapisz się na listę osób powiadamianych o kolejnych Platanowych czwartkach,
  • odpłatne w trybie zdalnym i stacjonarnym
  • wyjazdowe – program zajęć wg życzenia uczestników. Proponujemy program szkolenia II stopnia – warsztatów z zaawansowanej konfiguracji serwerów Platan oraz diagnostyki VoIP, prowadzone w kameralnych grupach.

 

Najbliższe wydarzenia:

Ostatnie miejsca na szkolenia wyjazdowe (zaawansowane II stopnia) organizowane w następujących miastach:

  1. Oświęcim (1 miejsce): 10–11 października 2024
  2. Zamość (1–2 miejsca): listopad 2024
  3. Augustów (1–2 miejsca): listopad 2024
  4. Stryków (2 miejsca): listopad 2024

O udział w szkoleniu wyjazdowym zapytaj opiekuna regionu.

                                                                                                                              

Szkolenie I stopnia online w dniach 24-25 października 2024 r. (zgłoszenia w linku)

                                                                                                                              

Webinarium z cyklu Platanowe czwartki 3 października, godz. 10.00. Tematem będzie  Dyrektywa NIS 2 i jej konsekwencje dla systemów telekomunikacyjnych Platan i usługi SIP trunk. Zarejestruj się na wydarzenie, aby otrzymać link do spotkania.
 

Zarejestruj się na webinarium
Nasze szkolenia

Dwudniowe szkolenie warsztatowe I stopnia | online

Rozwiń Zwiń

Termin: 24-25 października 2024 r.

Prowadzenie: Tomasz Jaroszewski

Wymagana wcześniejsza rejestracja. Osoby zarejestrowane otrzymają po opłaceniu uczestnictwa link do szkolenia. Z racji warsztatowego charakteru szkolenia liczba uczestników jest ograniczona. Pierwszego i drugiego dnia przewidziane są trzy 30-minutowe przerwy. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Wymagania sprzętowe: komputer z głośnikiem, mikrofonem i kamerką (opcjonalnie), przeglądarką Edge, Chrome lub Firefox i dostępem do internetu. Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy Teams, jednak nie jest wymagane jej posiadanie.

Dzień pierwszy (09:00–16:00):

  • IP PBX Server Proxima i PBX Server Libra – budowa wewnętrzna, najważniejsze funkcjonalności.
  • Oprogramowanie LibraPC do zarządzania serwerami Proxima i Libra.
  • Ustawienia sieciowe oraz VoIP w serwerach telekomunikacyjnych Platan
  • Oprogramowanie Platan Call Monitor do zarządzania połączeniami przez grupy.
  • Nagrywanie rozmów w programie Agent003 i ich archiwizacja w programie Archiwizator.

Dzień drugi (09:00–16:00):

  • Konfiguracja systemu telekomunikacyjnego według założeń klienta na pliku konfiguracyjnym serwera Proxima – warsztaty.
  • Test sprawdzający wiedzę nabytą podczas szkolenia.
Wyślij zgłoszenie

Zaawansowane szkolenie serwisowe (II stopnia) | stacjonarne

Rozwiń Zwiń

Termin: wyjazdowe szkolenia w październiku i listopadzie 2024 r. - zapytaj opiekuna regionu

Prowadzenie: Tomasz Jaroszewski

Uwaga:
Warunkiem uczestnictwa w zaawansowanym szkoleniu serwisowym jest ukończenie dwudniowego szkolenia warsztatowego (I stopnia) w ciągu 24 miesięcy przed szkoleniem II stopnia. Uwzględniamy udział w szkoleniach, które organizowaliśmy online, jak i wyjazdowych.


Wymagana wcześniejsza rejestracja. Z racji warsztatowego charakteru szkolenia liczba uczestników jest ograniczona.


Zaawansowane szkolenie serwisowe kończy się egzaminem. Uczestnicy, którzy osiągną wynik co najmniej 70%, otrzymają certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności i ukończenie szkolenia II stopnia w zakresie programowania serwerów Proxima i Libra. Certyfikat jest ważny 2 lata.


Uczestnicy, którzy nie przystąpią do egzaminu lub uzyskają wynik poniżej 70%, otrzymają zaświadczenie o uczestniczeniu w szkoleniu.

.

Wymagania sprzętowe: Uczestnicy korzystają z własnych laptopów wyposażonych w kartę sieciową oraz system operacyjny Windows 7 lub nowszy, wraz z aktualną wersją środowiska Java.

Dzień pierwszy – zaawansowane zagadnienia konfiguracji (09:00–16:00):

  • Diagnostyka VoIP – omówienie narzędzi wbudowanych w serwery oraz oprogramowania Wireshark.
  • Switche zarządzane – mirroring portów.
  • Konfiguracja przekierowania portów na routerach.
  • Sieciowanie serwerów Proxima i Libra.
  • Konfiguracja abonentów typu multiphone oraz port zewnętrzny.
  • Zaawansowana konfiguracja nagrywania rozmów.
  • Przygotowanie schematów rozmów z zapowiedziami dla nagrywania rozmów wraz z obsługą MSN/DDI.
  • Redundancja
  • Układ sekretarsko-dyrektorski.
  • Serwer Aplikacji Platan: Oprogramowanie Platan Call Monitor, Agent003, Archiwizator, Platan Contacts, Platan Fax Serwer.

Dzień drugi – warsztaty z programowania serwerów Proxima/Libra (09:00–16:00):

  • samodzielna konfiguracja omówionych zagadnień – zadania,
  • odpowiedzi na pytania oraz konsultacje przypadków, z którymi uczestnicy spotkali się w swojej praktyce zawodowej.
  • egzamin sprawdzający wiedzę nabytą podczas szkolenia.
Wyślij zgłoszenie

Koszt

Status uczestnika Webinaria Szkolenie dwudniowe warsztatowe I stopnia (Libra, Proxima, oprogramowanie) ONLINE Zaawansowane dwudniowe szkolenie serwisowe II stopnia STACJONARNE
Partner Platan (PP) lub Autoryzowany Instalator (AI) 0 zł 300 zł 500 zł
Instalator zgłoszony przez PP lub AI 0 zł 300 zł 500 zł
Instalator lub firma rozpoczynająca współpracę* 0 zł 300 zł 500 zł
Użytkownik 0 zł 500 zł 800 zł
* warunkiem zakwalifikowania do tej grupy uczestników jest wcześniejsze przesłanie dokumentów, w ktorych znajduje się wpis o działalności telekomunikacyjnej.

W celu rezerwacji miejsca na szkoleniu odpłatnym należy się zarejestrować przez formularz online. Zwrotnie potwierdzamy dostępność miejsc i przesyłamy fakturę proforma w celu dokonania przedpłaty. Jedynie wcześniejsza wpłata jest potwierdzeniem rezerwacji miejsca. Nie ma możliwości dokonania wpłaty w dniu szkolenia.

Uwaga: Partnerom i Autoryzowanym Instalatorom oraz zgłaszanym przez nich firmom przysługuje pierwszeństwo w rezerwacji miejsc na szkoleniu.

Wpłat prosimy dokonywać na konto:
Santander Bank Polska S.A. 2
Oddział w Sopocie nr 89 1090 1098 0000 0001 4391 1538
z dopiskiem, za udział w konsultacjach technicznych na temat central Platan w dniu...”.

Cena obejmuje:

  • szkolenie warsztatowe w kameralnej grupie,
  • materiały szkoleniowe,
  • aktualne oprogramowanie i instrukcje,
  • podczas szkolenia stacjonarnego - każdego dnia dwudaniowy obiad, swobodny dostęp do napojów zimnych i gorących z przekąskami,
  • imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
  • w przypadku zdania egzaminu po szkoleniu zaawansowanym – certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności.

Uczestnicy szkolenia stacjonarnego mogą korzystać nieodpłatnie z parkingu na terenie naszej firmy (w ramach dostępnych miejsc). Poza naszą firmą i paroma miejscami na ulicy Platanowej dostępne są miejskie parkingi, płatne w godz. 9-20.

 

Warunki rezygnacji

W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego miejsca w terminie do 5 dni roboczych przed datą szkolenia (tj. do czwartku poprzedzającego szkolenie) przysługuje zwrot wniesionej opłaty w wysokości 80%.

Jeśli rezygnacja nastąpi później lub zgłoszony uczestnik będzie nieobecny bez powiadomienia – zwrot opłaty nie przysługuje.

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, jaką centralę, urządzenia lub oprogramowanie wybrać? Porozmawiajmy – doradzimy, wyjaśnimy Partnerzy Platan i Autoryzowani Instalatorzy to sieć współpracujących z nami firm. Odwiedzą miejsce planowanej inwestycji, dopasują najlepsze rozwiązanie, zaoferują je w cenach producenta, zainstalują, zaprogramują, przeszkolą użytkowników i będą opiekować się systemem telekomunikacyjnym na miejscu.

Punkty sprzedaży

Punkty sprzedaży

Znajdź instalatora w pobliżu swojej lokalizacji.

Gdzie kupić?