Platan.pl / Blog / Porady

Blog

Smart Callback, czyli po nitce do kłębka

23.09.2022

Smart Callback, czyli po nitce do kłębka

Dzięki Smart Callback osoba oddzwaniająca na nieodebrane połączenie trafia bezpośrednio do pracownika, który się z nią kontaktował przez firmową centralę.

Proxima, Libra, Porady, Organizacja ruchu

Przeczytaj
Centrale
Zrób dobre wrażenie – pomogą komunikaty głosowe

03.03.2022

Zrób dobre wrażenie – pomogą komunikaty głosowe

Komunikaty głosowe, czyli jak zrobić dobre wrażenie. Kiedy stosować zapowiedzi głosowe w centralach, co powinny zawierać, jak je przygotować i gdzie zamówić usługi lektorskie.

Proxima, Libra, Prima, Porady, Organizacja ruchu, Konfiguracja i instalacja

Przeczytaj
Centrale
Jak działa podsłuch w centralach Platan?

17.09.2021

Jak działa podsłuch w centralach Platan?

Często w firmach obsługujących klientów za pomocą telefonów monitoruje się i nagrywa rozmowy. Kto i dlaczego chciałby je podsłuchiwać oraz w nie ingerować?

Proxima, Libra, Telefony, Porady

Przeczytaj
Centrale
Praca zdalna w praktyce przy użyciu centrali Platan

29.06.2021

Praca zdalna w praktyce przy użyciu centrali Platan

Jak wyglądała praca zdalna przy użyciu centrali Platan w czasie pandemii? Co najlepiej sprawdziło się w praktyce? Zebraliśmy doświadczenia pracowników różnych działów.

Libra, Telefony, Praca zdalna, SIP trunk, Platan Call Monitor, Organizacja ruchu, Porady

Przeczytaj
Centrale
Kolejkowanie – walka dobra ze złem

07.10.2020

Kolejkowanie – walka dobra ze złem

Nie lubimy kolejek. Czasem są nieuniknione, a dobrze zorganizowane usprawniają obsługę interesantów. Czym jest kolejkowanie połączeń i jak je skonfigurować.

Proxima, Libra, Organizacja ruchu, Kolejkowanie, Telefony, Porady

Przeczytaj
Centrale
Jak usprawnić pracę przychodni w czasie pandemii COVID-19?

23.09.2020

Jak usprawnić pracę przychodni w czasie pandemii COVID-19?

Jak usprawnić obsługę telefoniczną pacjentów w przychodni lekarskiej w czasie pandemii COVID-19? Jak zrobić w centrali automatyczną ankietę?

Proxima, Libra, Organizacja ruchu, Kolejkowanie, Porady

Przeczytaj
Centrale
Usługa SIP trunk – co to jest i czy warto?

05.10.2017

Usługa SIP trunk – co to jest i czy warto?

Czym jest usługa SIP trunk, jakie ma zalety i wady oraz kiedy warto z niej skorzystać? Co brać pod uwagę przy wyborze oferty i dostawcy oraz jak optymalnie dobrać wielkość SIP trunka do potrzeb danej firmy?

VoIP, SIP trunk, Porady

Przeczytaj
VoIP
Dlaczego warto sprawdzać głuche telefony?

30.08.2017

Dlaczego warto sprawdzać głuche telefony?

Zdarzało ci się odbierać w centrali głuche telefony? Zawsze warto sprawdzić, skąd się wzięły. Przyczyna może być błaha, ale konsekwencje poważne.

VoIP, Porady, Libra, Proxima, Telefony, Bezpieczeństwo

Przeczytaj
Centrale
10 dobrych praktyk w instalacji i konfiguracji systemów Platan

18.07.2017

10 dobrych praktyk w instalacji i konfiguracji systemów Platan

O czym warto pamiętać podczas instalacji i konfigurowania central i serwerów Platan, aby robić to szybko i sprawnie, a użytkownikom zapewniać właściwy poziom bezpieczeństwa. Dobre praktyki instalatorów i integratorów systemów Platan.

Porady, Libra, Prima, Proxima, Konfiguracja i instalacja

Przeczytaj
Centrale
Brak rejestracji VoIP – jak zdiagnozować przyczynę?

13.07.2017

Brak rejestracji VoIP – jak zdiagnozować przyczynę?

Jak zdiagnozować przyczynę braku rejestracji konta VoIP w serwerze Proxima lub Libra? Jak czytać logi z programu Wireshark do diagnostyki VoIP?

VoIP, Proxima, Libra, SIP trunk, Porady

Przeczytaj
VoIP
Jak ustawić zapowiedź dla osób dzwoniących na numery DDI?

07.07.2017

Jak ustawić zapowiedź dla osób dzwoniących na numery DDI?

Jak ustawić dla każdego połączenia przychodzącego z miasta odtwarzanie komunikatu z informacją o nagrywaniu rozmów?

Porady, Nagrywanie rozmów, Proxima, Libra, Organizacja ruchu, Konfiguracja i instalacja

Przeczytaj
Centrale