02.02.2023
Pokazujemy, jak skonfigurować centralę Platan, aby ułatwić pracownikom odbieranie po godzinach telefonów kierowanych do innych osób.
23.09.2022
Dzięki Smart Callback osoba oddzwaniająca na nieodebrane połączenie trafia bezpośrednio do pracownika, który się z nią kontaktował przez firmową centralę.
03.03.2022
Komunikaty głosowe, czyli jak zrobić dobre wrażenie. Kiedy stosować zapowiedzi głosowe w centralach, co powinny zawierać, jak je przygotować i gdzie zamówić usługi lektorskie.
17.09.2021
Często w firmach obsługujących klientów za pomocą telefonów monitoruje się i nagrywa rozmowy. Kto i dlaczego chciałby je podsłuchiwać oraz w nie ingerować?
29.06.2021
Jak wyglądała praca zdalna przy użyciu centrali Platan w czasie pandemii? Co najlepiej sprawdziło się w praktyce? Zebraliśmy doświadczenia pracowników różnych działów.
07.10.2020
Nie lubimy kolejek. Czasem są nieuniknione, a dobrze zorganizowane usprawniają obsługę interesantów. Czym jest kolejkowanie połączeń i jak je skonfigurować.
23.09.2020
Jak usprawnić obsługę telefoniczną pacjentów w przychodni lekarskiej w czasie pandemii COVID-19? Jak zrobić w centrali automatyczną ankietę?
12.03.2020
W czasie zagrożenia koronawirusem wielu pracodawców chce pracownikom zorganizować pracę zdalną. Podpowiadamy, jak to zrobić za pomocą systemów Platan.
31.01.2020
Jak sobie poradzić za pomocą produktów Platan, gdy w projekcie instalacji zapomniano o sieci telefonicznej, a okazuje się, że telefony jednak są potrzebne.
30.09.2019
Dlaczego smartfon zdefiniowany jako port zewnętrzny w Multi Phone bije na głowę przekierowania na komórkę w centrali.
09.05.2019
Jakie korzyści przynosi sieciowanie central z różnych lokalizacji w jeden spójny system? Przykład takiego połączenia w urzędzie fikcyjnego miasta Platanowo.
12.07.2018
Jak zdalnie korzystać z centrali Platan? Jak skonfigurować parametry sieci i wewnętrzne porty VoIP, przekierować porty na routerze i zalogować do centrali telefon IP.
25.10.2017
Jak skonfigurować SIP trunk w centralach Prima oraz serwerach PBX Proxima i Libra dla operatorów Platan, Netia i UPC – dla kont z rejestracją i bez.
30.08.2017
Zdarzało ci się odbierać w centrali głuche telefony? Zawsze warto sprawdzić, skąd się wzięły. Przyczyna może być błaha, ale konsekwencje poważne.
18.07.2017
O czym warto pamiętać podczas instalacji i konfigurowania central i serwerów Platan, aby robić to szybko i sprawnie, a użytkownikom zapewniać właściwy poziom bezpieczeństwa. Dobre praktyki instalatorów i integratorów systemów Platan.
13.07.2017
Jak zdiagnozować przyczynę braku rejestracji konta VoIP w serwerze Proxima lub Libra? Jak czytać logi z programu Wireshark do diagnostyki VoIP?
07.07.2017
Jak ustawić dla każdego połączenia przychodzącego z miasta odtwarzanie komunikatu z informacją o nagrywaniu rozmów?