Platan.pl / Centrale / Oprogramowanie / Platan Call Monitor

Platan Call Monitor

Platan Call Monitor – trzecia generacja

Oprogramowanie Platan Call Monitor ułatwia pracę osobom odbierającym połączenia w grupie (agentom) oraz osobom nadzorującym ich pracę (managerom). Od ver. 3 przejmuje także funkcjonalność Platan CTI i wspiera pracę nie tylko grup agentów, ale i wszystkich osób korzystających z telefonów podłączonych do serwera PBX Proxima lub  Libra

Na ekranach komputerów wyświetlane są informacje o połączeniach danej osoby – czy to indywidualnych, czy przychodzących do grupy – wraz ze statusem (odebrane, nieodebrane, oddzwonione, przekazane itd.). Integracja z bazą kontaktów Platan Contacts dostarcza opisów do numerów, aby zawsze wiedzieć, kto dzwoni.

Wewnętrzny komunikator tekstowy dla wszystkich użytkowników (czaty indywidualne, grupy prywatne i publiczne), pulpit z podglądem zajętości użytkowników, notatki do numerów prywatne i widoczne dla wszystkich  czy obsługa wiadomości SMS (wysyłanie, odbieranie, potwierdzanie) to tylko przykłady ułatwień w codziennej pracy.

Platan Call Monitor dostarcza managerom zaawansowanych statystyk z pracy agentów zajmujących się telefoniczną obsługą klientów. To również źródło informacji o osobach czekających w kolejkach i tych, którzy zrezygnowali z czekania na połączenie. Wszystko, co pomoże optymalizować pracę grup, zatrzymać klientów i poprawić satysfakcję dzwoniących.

 

Zapytaj o oprogramowanie
Platan Call Monitor – nie trać żadnego klienta

Kiedy przyda się Platan Call Monitor?

Ułatw sobie pracę dzięki oprogramowaniu Platan Call Monitor, jeśli:

  • obsługujesz głównie telefoniczny ruch przychodzący,
  • połączenia odbierają pojedyncze osoby lub grupy pracowników,
  • czasem przychodzących połączeń jest więcej niż osób je odbierających i tworzą się kolejki,
  • zależy ci na jak najlepszej obsłudze klientów,
  • chcesz korzystać przy obsłudze połączeń z opisów numerów bazy Platan Contacts oraz notatek sporządzonych przy wcześniejszych kontaktach,
  • uważasz, że każdy klient to potencjalny przychód, a klient, który się nie dodzwoni, może już nie wrócić,
  • chcesz wiedzieć, czy ktoś z grupy odebrał dane połączenie lub oddzwonił na numer z nieodebranego połączenia – aby pozostali pracownicy nie musieli już oddzwaniać i wszyscy klienci zainteresowani kontaktem zostali obsłużeni,
  • chcesz wysyłać klientom wiadomości SMS tak, aby grupa miała informację o tym, co, kiedy i przez kogo zostało wysłane albo kto potwierdził otrzymanie wiadomości zwrotnej,
  • zależy Ci na sprawnej komunikacji wewnętrznej - dostępie do komunikatora oraz wirtualnej konsoli (pulpitu) z podglądem zajętości poszczególnych osób i ich danymi kontaktowymi,
  • chcesz monitorować pracę agentów: aktualne statusy, z możliwością dodania agentów do grupy odbierającej połączenia i ich wylogowania, bieżącą liczbę połączeń odebranych i utraconych, obłożenie kolejek, czas odpowiedzi, 
  • chcesz porównywać bieżące statystyki z danymi historycznymi,
  • chcesz wiedzieć, kiedy klienci rezygnują z czekania na połączenie,
  • chcesz optymalizować obsługę telefoniczną dzięki regularnym raportom, statystykom i wykresom porównawczym,
  • chcesz wprowadzać element grywalizacji w obsłudze klientów – np. jak najszybsze odbieranie połączeń czy dbanie o oddzwanianie, aby wszyscy na dużej tablicy widzieli aktualne statystyki połączeń

Dla kogo jest Platan Call Monitor

Duże przedsiębiorstwa, fabryki, biurowce

Firmy produkcyjne i usługowe

Wszystkie firmy korzystające z central telefonicznych – wsparcie w obsłudze ruchu przychodzącego i wychodzącego.

Telefoniczna obsługa klientów, call centers

Call centers

Call centers, biura obsługi klientów w każdej firmie. Korzystające z grupowej obsługi połączeń czy systemu infolinii.

Jednostki ochrony zdrowia

Centra medyczne

Prywatne centra medyczne dbające o pacjentów i ich pozyskiwanie, korzystające z kolejkowania czy wysyłki SMS-ów.

Handel

Handel

Dealerzy samochodowi, sklepy stacjonarne oraz e-commerce z telefonicznym wsparciem sprzedażowym i posprzedażowym.

Transport i logistyka

Transport i logistyka

Firmy logistyczne i spedycyjne, kontaktujące się telefonicznie z klientami, przewoźnikami czy agencjami celnymi.

Usługi pośrednictwa, doradcze

Usługi doradcze

Firmy świadczące usługi doradcze, finansowe, pośrednictwa nieruchomości, ubezpieczeniowe, biura podróży.

Administracja publiczna - urzędy

Administracja publiczna

Urzędy administracji wszystkich szczebli – przy obsłudze kontaktów zewnętrznych oraz do komunikacji wewnętrznej.

Hotele, sanatoria, akademiki

Hotele, sanatoria

Dostawcy usług turystycznych i zdrowotnych – hotele, sanatoria, centra SPA dbające o jakość obsługi gości.

Czego potrzebujesz

Co jest potrzebne do używania programu Platan Call Monitor:

  • serwer PBX Libra lub Proxima z przypisanymi Grupami Wspólnego Wywołania dla osób odbierających połączenia grupowe oraz indywidualnymi użytkownikami telefonów w centrali;
  • Serwer Aplikacji Platan z preinstalowanym oprogramowaniem Platan Call Monitor w systemie Linux (zalecane rozwiązanie); opcjonalnie udostępniamy oprogramowanie serwera Platan Call Monitor do instalacji na komputerze z systemem Windows;
  • sieć IP do zapewnienia wymiany informacji, komputery użytkowników z przeglądarkami internetowymi;
  • pakiet startowy licencji (na serwer - Administratora, Agentów, czyli osoby odbierające połączenia w grupie, i Managera)  plus opcjonalnie na dodatkowych użytkowników, w tym Tablicę i Użytkowników PBX (od ver. 3). Agenci i Managerzy mają domyślnie włączoną także rolę Użytkownika PBX.

 

Co jeszcze się przyda przy Platan Call Monitorze:

 

Platan Call Monitor – co potrzebne, co się przyda

Testuj za darmo

Jeśli masz już serwer Proxima lub Libra, przetestuj oprogramowanie Platan Call Monitor:

  • dla dowolnej liczby użytkowników typu Użytkownik PBX / Agent / Manager / Tablica
  • wypróbuj grupową obsługę wiadomości SMS (zaznacz dodatkowo)
  • dodaj dostęp do książki LDAP lub Platan Contacts (osobna licencja w serwerze PBX)

przez 30 dni – gratis i bez zobowiązań

Oprogramowanie Platan Call Monitor otrzymasz w wersji do zainstalowania na własnym komputerze z systemem Windows (docelowo zalecamy instalację na Serwerze Aplikacji Platan). Licencję tymczasową do programu wpisuje się bezpośrednio w aplikacji Platan Call Monitor (zalogowanie jako Administrator PCM, menu Administracja -> Licencja -> Wczytaj licencję).

Zobacz film „Nie kupuj kota w worku”

 

Czytaj więcej o licencjach tymczasowych
Testuj za darmo przez 30 dni

Pobierz pliki

Kliknij, aby pobrać folder Platan Call Monitor - ver. 3
Pobierz folder

Dla spragnionych wiedzy

Zobacz więcej informacji o aplikacji Platan Call Monitor:

centrale
Platan Agent

Platan Agent

Sprawdź oprogramowanie
centrale
Platan Contacts

Platan Contacts

Sprawdź oprogramowanie
centrale
Platan Hotel

Platan Hotel

Sprawdź oprogramowanie
centrale
Platan Click2Call

Platan Click2Call

Sprawdź oprogramowanie

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, jaką centralę, urządzenia lub oprogramowanie wybrać? Porozmawiajmy – doradzimy, wyjaśnimy Partnerzy Platan i Autoryzowani Instalatorzy to sieć współpracujących z nami firm. Odwiedzą miejsce planowanej inwestycji, dopasują najlepsze rozwiązanie, zaoferują je w cenach producenta, zainstalują, zaprogramują, przeszkolą użytkowników i będą opiekować się systemem telekomunikacyjnym na miejscu.

Punkty sprzedaży

Punkty sprzedaży

Znajdź instalatora w pobliżu swojej lokalizacji.

Gdzie kupić?