23.09.2022
Dzięki Smart Callback osoba oddzwaniająca na nieodebrane połączenie trafia bezpośrednio do pracownika, który się z nią kontaktował przez firmową centralę.
03.03.2022
Komunikaty głosowe, czyli jak zrobić dobre wrażenie. Kiedy stosować zapowiedzi głosowe w centralach, co powinny zawierać, jak je przygotować i gdzie zamówić usługi lektorskie.
29.06.2021
Jak wyglądała praca zdalna przy użyciu centrali Platan w czasie pandemii? Co najlepiej sprawdziło się w praktyce? Zebraliśmy doświadczenia pracowników różnych działów.
07.10.2020
Nie lubimy kolejek. Czasem są nieuniknione, a dobrze zorganizowane usprawniają obsługę interesantów. Czym jest kolejkowanie połączeń i jak je skonfigurować.
23.09.2020
Jak usprawnić obsługę telefoniczną pacjentów w przychodni lekarskiej w czasie pandemii COVID-19? Jak zrobić w centrali automatyczną ankietę?
30.09.2019
Dlaczego smartfon zdefiniowany jako port zewnętrzny w Multi Phone bije na głowę przekierowania na komórkę w centrali.
09.05.2019
Jakie korzyści przynosi sieciowanie central z różnych lokalizacji w jeden spójny system? Przykład takiego połączenia w urzędzie fikcyjnego miasta Platanowo.
11.09.2018
7 sposobów, w jaki można zorganizować ruch przychodzący w centrali Prima. Od prostego łączenia do wybranych odbiorców po trzypoziomową miniinfolinię.
10.08.2017
Właściciele małych firm uważają często, że nie potrzebują centrali telefonicznej, skoro mają telefony komórkowe. Co zyskają dzięki centrali? Czego nie osiągną komórkami?
07.07.2017
Jak ustawić dla każdego połączenia przychodzącego z miasta odtwarzanie komunikatu z informacją o nagrywaniu rozmów?