Platan.pl / Blog / VoIP

Blog

Jak zorganizować pracę zdalną?

12.03.2020

Jak zorganizować pracę zdalną?

W czasie zagrożenia koronawirusem wielu pracodawców chce pracownikom zorganizować pracę zdalną. Podpowiadamy, jak to zrobić za pomocą systemów Platan.

Libra, Telefony, VoIP, Proxima, Platan Call Monitor, Praca zdalna

Przeczytaj
Centrale
O k(urczę), telefony, zapomniałem o telefonach…

31.01.2020

O k(urczę), telefony, zapomniałem o telefonach…

Jak sobie poradzić za pomocą produktów Platan, gdy w projekcie instalacji zapomniano o sieci telefonicznej, a okazuje się, że telefony jednak są potrzebne.

Proxima, Libra, Telefony, VoIP

Przeczytaj
Centrale
Sprawna komunikacja między oddziałami

09.05.2019

Sprawna komunikacja między oddziałami

Jakie korzyści przynosi sieciowanie central z różnych lokalizacji w jeden spójny system? Przykład takiego połączenia w urzędzie fikcyjnego miasta Platanowo.

Proxima, Libra, Organizacja ruchu, Sieciowanie, VoIP, Konfiguracja i instalacja

Przeczytaj
Centrale
Jak zdalnie korzystać z centrali telefonicznej?

12.07.2018

Jak zdalnie korzystać z centrali telefonicznej?

Jak zdalnie korzystać z centrali Platan? Jak skonfigurować parametry sieci i wewnętrzne porty VoIP, przekierować porty na routerze i zalogować do centrali telefon IP.

Prima, Proxima, Libra, Telefony, VoIP, Praca zdalna

Przeczytaj
Centrale
Jak skonfigurować SIP trunk w serwerach Platan?

25.10.2017

Jak skonfigurować SIP trunk w serwerach Platan?

Jak skonfigurować SIP trunk w centralach Prima oraz serwerach PBX Proxima i Libra dla operatorów Platan, Netia i UPC – dla kont z rejestracją i bez.

VoIP, SIP trunk, Libra, Proxima, Prima, Konfiguracja i instalacja

Przeczytaj
VoIP
Usługa SIP trunk – co to jest i czy warto?

05.10.2017

Usługa SIP trunk – co to jest i czy warto?

Czym jest usługa SIP trunk, jakie ma zalety i wady oraz kiedy warto z niej skorzystać? Co brać pod uwagę przy wyborze oferty i dostawcy oraz jak optymalnie dobrać wielkość SIP trunka do potrzeb danej firmy?

VoIP, SIP trunk, Porady

Przeczytaj
VoIP
Dlaczego warto sprawdzać głuche telefony?

30.08.2017

Dlaczego warto sprawdzać głuche telefony?

Zdarzało ci się odbierać w centrali głuche telefony? Zawsze warto sprawdzić, skąd się wzięły. Przyczyna może być błaha, ale konsekwencje poważne.

VoIP, Porady, Libra, Proxima, Telefony, Bezpieczeństwo

Przeczytaj
Centrale
Brak rejestracji VoIP – jak zdiagnozować przyczynę?

13.07.2017

Brak rejestracji VoIP – jak zdiagnozować przyczynę?

Jak zdiagnozować przyczynę braku rejestracji konta VoIP w serwerze Proxima lub Libra? Jak czytać logi z programu Wireshark do diagnostyki VoIP?

VoIP, Proxima, Libra, SIP trunk, Porady

Przeczytaj
VoIP