12.03.2020
W czasie zagrożenia koronawirusem wielu pracodawców chce pracownikom zorganizować pracę zdalną. Podpowiadamy, jak to zrobić za pomocą systemów Platan.
31.01.2020
Jak sobie poradzić za pomocą produktów Platan, gdy w projekcie instalacji zapomniano o sieci telefonicznej, a okazuje się, że telefony jednak są potrzebne.
09.05.2019
Jakie korzyści przynosi sieciowanie central z różnych lokalizacji w jeden spójny system? Przykład takiego połączenia w urzędzie fikcyjnego miasta Platanowo.
12.07.2018
Jak zdalnie korzystać z centrali Platan? Jak skonfigurować parametry sieci i wewnętrzne porty VoIP, przekierować porty na routerze i zalogować do centrali telefon IP.
25.10.2017
Jak skonfigurować SIP trunk w centralach Prima oraz serwerach PBX Proxima i Libra dla operatorów Platan, Netia i UPC – dla kont z rejestracją i bez.
05.10.2017
Czym jest usługa SIP trunk, jakie ma zalety i wady oraz kiedy warto z niej skorzystać? Co brać pod uwagę przy wyborze oferty i dostawcy oraz jak optymalnie dobrać wielkość SIP trunka do potrzeb danej firmy?
30.08.2017
Zdarzało ci się odbierać w centrali głuche telefony? Zawsze warto sprawdzić, skąd się wzięły. Przyczyna może być błaha, ale konsekwencje poważne.
13.07.2017
Jak zdiagnozować przyczynę braku rejestracji konta VoIP w serwerze Proxima lub Libra? Jak czytać logi z programu Wireshark do diagnostyki VoIP?