Platan.pl / Centrale / Funkcjonalności / Licencje tymczasowe

Licencje tymczasowe

Licencje tymczasowe – testuj za darmo

Nie kupuj kota w worku, testuj za darmo przez 30 dni. Licencjonowane funkcjonalności w serwerach PBX Proxima i Libra pozwalamy przed zakupem jednorazowo przetestować przez cały miesiąc. Bez opłat, bez zobowiązań. Sprawdź, czy dana funkcjonalność przyda ci się w pracy, i dopiero wtedy ją kup. 

Licencje tymczasowe można otrzymać zarówno przy zakupie nowych systemów, jak i dla central już posiadanych.

Do zamówienia licencji tymczasowych potrzebny jest numer sterownika serwera Proxima lub Libra oraz token (oba odczytuje się  w programach centrali). 

Ponieważ do przetestowania danej funkcjonalności należy ją odpowiednio skonfigurować w programie centrali, o pomoc poproś swojego instalatora.

 

Licencje tymczasowe – testuj za darmo przez 30 dni

Jak to działa

1

Wybierasz

W dowolnym momencie po zakupie Proximy lub Libry wybierasz funkcjonalność, którą chcesz testować. Również pojawiające się nowości.

2

Wgrywasz

Instalator wpisuje tymczasowe kody licencyjne do twojej centrali. Dostosowuje ustawienia, by uwzględnić nową funkcjonalność w systemie.

3

Testujesz

Przez 30 dni bez ograniczeń testujesz daną funkcjonalność na dowolnej liczbie osób. Zmieniasz ustawienia, sprawdzasz różne warianty.

4

Decydujesz

Po 30 dniach decydujesz, czy takie rozwiązanie pomoże ci w pracy. Jeśli tak, zamieniasz licencję tymczasową na bezterminową i korzystasz.

Co można testować

Lista licencji tymczasowych nieustannie rośnie. Testuj przez 30 dni:

  • porty wewnętrzne VoIP;
  • porty wideo VoIP do obsługi wideorozmów
  • kanały VoIP (do uruchomienia kont miejskich VoIP);
  • kanały sieciowania serwerów Proxima i Libra;
  • kanały nagrywania rozmów;
  • podsłuch (monitorowanie) połączeń;
  • kolejkowanie połączeń;
  • transmisję fax (T.38) na kanałach VoIP;
  • telekonferencje w pokojach konferencyjnych (do 40 uczestników);
  • obsługę protokołu TAPI (współpraca np. z aplikacją Microsoft Outlook);
  • kodek G.729 dla połączeń VoIP;
  • port zewnętrzny (np. telefon komórkowy jako numer wewnętrzny centrali – zobacz Multi Phone);
  • wiadomości SIP (przesyłane między telefonami IP);

 

  • dostęp do wbudowanego programu Platan Hotel;
  • dynamiczna, większa Grupa Wspólnego Wywołania (do 32 osób) – GWW Plus;

 

a także:

  • dostęp programu Archiwizator do pobierania nagrań i ich archiwizacji bezpośrednio z serwera Proxima lub Libra;
  • oprogramowanie Platan Call Monitor – do zarządzania połączeniami odbieranymi przez grupy użytkowników, wraz z obsługą SMS-ów;
  • zdalne książki LDAP i Platan Contacts (do przetestowania książki Platan Contacts niezbędny jest Serwer Aplikacji Platan, na którym ta książka jest fabrycznie zainstalowana, ale w razie potrzeby możemy taki serwer zdalnie udostępnić).

Tymczasowe kody licencji wgrywa się w programie zarządzającym serwerem PBX, jedynie licencje Platan Call Monitora – bezpośrednio w tym programie. 

Aby w pełni przetestować licencjonowane funkcjonalności, niezbędne jest odpowiednie skonfigurowanie centrali – poproś o pomoc swojego instalatora.

Nasze funkcjonalności

Zobacz wszystkie funcjonalności
centrale
Sieciowanie

Sieciowanie

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Multi Phone

Multi Phone

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Inteligentna dystrybucja

Inteligentna dystrybucja

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Kolejkowanie połączeń

Kolejkowanie połączeń

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Nagrywanie rozmów

Nagrywanie rozmów

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Wideorozmowy

Wideorozmowy

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Telekonferencje

Telekonferencje

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Dowolność połączeń

Dowolność połączeń

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Sprawdź funkcjonalność
centrale
Poczta głosowa

Poczta głosowa

Sprawdź funkcjonalność

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, jaką centralę, urządzenia lub oprogramowanie wybrać? Porozmawiajmy – doradzimy, wyjaśnimy Partnerzy Platan i Autoryzowani Instalatorzy to sieć współpracujących z nami firm. Odwiedzą miejsce planowanej inwestycji, dopasują najlepsze rozwiązanie, zaoferują je w cenach producenta, zainstalują, zaprogramują, przeszkolą użytkowników i będą opiekować się systemem telekomunikacyjnym na miejscu.

Punkty sprzedaży

Punkty sprzedaży

Znajdź instalatora w pobliżu swojej lokalizacji.

Gdzie kupić?