Platan.pl / VoIP / Blog

Blog

Jak skonfigurować SIP trunk w serwerach Platan?

25.10.2017

Jak skonfigurować SIP trunk w serwerach Platan?

Jak skonfigurować SIP trunk w centralach Prima oraz serwerach PBX Proxima i Libra dla operatorów Platan, Netia i UPC – dla kont z rejestracją i bez.

VoIP, SIP trunk, Libra, Proxima, Prima

Przeczytaj
VoIP
Usługa SIP trunk – co to jest i czy warto?

05.10.2017

Usługa SIP trunk – co to jest i czy warto?

Czym jest usługa SIP trunk, jakie ma zalety i wady oraz kiedy warto z niej skorzystać? Co brać pod uwagę przy wyborze oferty i dostawcy oraz jak optymalnie dobrać wielkość SIP trunka do potrzeb danej firmy?

Przeczytaj
VoIP
Brak rejestracji VoIP – jak zdiagnozować przyczynę?

13.07.2017

Brak rejestracji VoIP – jak zdiagnozować przyczynę?

Jak zdiagnozować przyczynę braku rejestracji konta VoIP w serwerze Proxima lub Libra? Jak czytać logi z programu Wireshark do diagnostyki VoIP?

VoIP

Przeczytaj
VoIP

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, jakie usługi VoIP wybrać? Chcesz skorzystać z centrali w abonamencie? Zadzwoń, napisz do nas – doradzimy, wyjaśnimy, pomożemy. Skorzystaj z pomocy integratorów VoIP blisko swojej lokalizacji – odwiedzą Twoją siedzibę, zaproponują najlepsze rozwiązanie, odpowiednio skonfigurują centralę do usług Platan VoIP.

Punkty sprzedaży

Punkty sprzedaży

Znajdź integratora VoIP w pobliżu swojej lokalizacji

Gdzie kupić?