25.10.2017
Jak skonfigurować SIP trunk w centralach Prima oraz serwerach PBX Proxima i Libra dla operatorów Platan, Netia i UPC – dla kont z rejestracją i bez.
05.10.2017
Czym jest usługa SIP trunk, jakie ma zalety i wady oraz kiedy warto z niej skorzystać? Co brać pod uwagę przy wyborze oferty i dostawcy oraz jak optymalnie dobrać wielkość SIP trunka do potrzeb danej firmy?
13.07.2017
Jak zdiagnozować przyczynę braku rejestracji konta VoIP w serwerze Proxima lub Libra? Jak czytać logi z programu Wireshark do diagnostyki VoIP?
Nie wiesz, jakie usługi VoIP wybrać? Chcesz skorzystać z centrali w abonamencie? Zadzwoń, napisz do nas – doradzimy, wyjaśnimy, pomożemy. Skorzystaj z pomocy integratorów VoIP blisko swojej lokalizacji – odwiedzą twoją siedzibę, zaproponują najlepsze rozwiązanie, odpowiednio skonfigurują centralę do usług Platan VoIP.