Wirtualna centrala VPBX Platan Claudia

VPBX Platan Claudia - wirtualna centralaOferujemy Państwu pierwszą wirtualną centralę - VPBX Platan Claudia, działającą w modelu SaaS
(Software as a Service), w ramach tzw. chmury obliczeniowej (cloud computing).

Może ona stanowić alternatywę dla tradycyjnych central telefonicznych

Wirtualna centrala VPBX Platan Claudia oferowana jest w dwóch wariantach:

Dla kogo VPBX Platan Claudia?

Wirtualna centrala VPBX Platan Claudia idealnie sprawdzi się w przypadku firm:

  • liczących do 30 pracowników
  • rozproszonych, z kilkoma niewielkimi oddziałami w różnych lokalizacjach w kraju lub na świecie
  • obejmujących głównie pracowników pracujących zdalnie, w domach
  • z wieloma pracownikami mobilnymi, którzy nie pracują w biurze i nie potrzebują stałego stanowiska pracy
  • zainteresowanych korzystaniem z taniej telefonii internetowej VoIP z jednoczesnym wykorzystaniem nowoczesnych funkcji znanych z tradycyjnych central telefonicznych
  • preferujących stałe, niewielkie opłaty abonamentowe zamiast inwestycji w sprzęt
  • chcących mieć możliwość zarządzania online usługami i billingiem

Wirtualna centrala VPBX Platan Claudia to:

Profesjonalny wizerunek firmy i sprawna obsługa ruchu telefonicznego
Profesjonalny wizerunek
  • profesjonalna obsługa ruchu telefonicznego
  • firma dostępna dla klientów pod jednym wspólnym numerem, niezależnie od lokalizacji pracowników
  • przydatne funkcje i usługi znane z tradycyjnych central telefonicznych
  • tworzenie dowolnych zapowiedzi przy pomocy syntezatora mowy
  • najwyższa jakość połączeń HD voice
Globalny zasięg - korzystaj z usług Claudii gdziekolwiek jesteś
Globalny zasięg
  • jednolity system łączności dla pracowników w jednej lub wielu lokalizacjach, w dowolnym miejscu na świecie z dostępem do Internetu
  • zarządzanie usługami, konfiguracja i billing online, poprzez przeglądarkę internetową
  • odbieranie faksów i nagranych wiadomości głosowych online lub pocztą elektroniczną
  • niezawodność działania systemu, nad którym nie musisz czuwać
Oszczędności dzięki Claudii
Oszczędność
  • brak inwestycji sprzętowych w centralę / serwer PBX
  • miesięczna opłata zależna od liczby użytkowników i zamówionych usług
  • telefony IP Platan i/lub wideotelefony IP w ramach abonamentu
  • elastyczne i łatwe dodawanie użytkowników i usług według potrzeb
  • bezpłatne połączenia między pracownikami z użyciem skróconych numerów wewnętrznych
  • atrakcyjne ceny połączeń zewnętrznych i usług
  • możliwość wysyłania i odbierania faksów bez konieczności zakupu urządzenia faksowego
  • możliwość nagrywania i archiwizacji rozmów bez inwestycji w rejestratory rozmów
  • wsparcie techniczne i pomoc przez cały czas trwania umowy

Jak działa VPBX Platan Claudia?

Pracownicy firmy korzystającej z usług wirtualnej centrali VPBX Platan Claudia mogą używać dowolnych urządzeń IP - telefonów i wideotelefonów IP, smartfonów, tabletów czy notebooków z aplikacją Platan Video Softphone do prowadzenia (wideo)rozmów.

Mogą znajdować się w kilku lokalizacjach lub pracować zdalnie, zmieniając miejsce pobytu. Jednocześnie korzystają z wszystkich usług centrali i dla klientów są "widoczni" tak, jakby pracowali w zwykłej firmie z tradycyjną centralą abonencką, pod wspólnym numerem telefonu, z możliwością przełączania rozmów itp. Mogą też uzyskiwać połączenia ze wszystkimi abonentami innych sieci - operatorów stacjonarnych, VoIP lub komórkowych.

Schemat połączeń w ramach wirtualnej centrali VPBX Platan Claudia

Schemat połączeń w ramach wirtualnej centrali VPBX Platan Claudia.

Wariant S (10-19)

W wariancie S (dla 10-19 użytkowników) centrali wirtualnej Platan Claudia otrzymujesz następujące usługi:

Numery miejskie

3 bezpośrednie numery miejskie (DDI)

Elastycznie dobierana liczba użytkowników (kont SIP)

konta SIP równe liczbie użytkowników (z przedziału 10-19)

Numery skrócone dla łatwiejszej komunikacji

do 50 skróconych numerów wykorzystywanych w komunikacji wewnątrz firmy jako numery wewnętrzne, grupowe i numery do wybierania usług

Powitalna zapowiedź głosowa

Zapowiedzi głosowe - umożliwiają odegranie osobie dzwoniącej dowolnego komunikatu głosowego przed kontynuowaniem połączenia telefonicznego. Do tego celu wykorzystać można nagranie z syntezatora mowy, plik mp3 lub wav. Różne zapowiedzi mogą być także odtwarzane w zależności od numeru, z jakiego przychodzi wywołanie, np. po angielsku dla zagranicznych numerów.

Wybierz wewnętrzny - uzyskaj połączenie z dowolnym użytkownikiem wewnętrznym

Wybierz wewnętrzny  (funkcja DISA) - umożliwia osobie dzwoniącej samodzielne połączenie się z wybranym numerem wewnętrznym. Numer wybierany jest po odsłuchaniu powitalnej zapowiedzi głosowej.

Infolinia - wielopoziomowy system zapowiedzi umożliwiający samodzielny wybór rozmówcy

Infolinie - wielopoziomowy system zapowiedzi głosowych umożliwiający osobie dzwoniącej wybór, po odsłuchaniu komunikatu głosowego, jednej z dostępnych opcji (cyfry od 0 do 9 lub *) w celu uzyskania połączenia z wybraną osobą, grupą osób lub usługą, np. wysłania faksu.

Przełączanie rozmów

Przełączanie rozmów - jedna z podstawowych funkcjonalności, jakie oferują centrale telefoniczne (a nie można tego uzyskać np. na telefonie komórkowym). Umożliwia odebranie rozmowy, a następnie jej przełączenie do dowolnej innej osoby, na dowolny telefon stacjonarny lub komórkowy.

Przenoszenie wywołań - automatyczne przeniesienie wołania na inny numer

Przeniesienie wywołania - umożliwia automatyczne przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu na świecie (także numer komórkowy) - bezwarunkowo, gdy nie odbiera lub jest zajęty. Rozmowa kierowana jest przez jedno z kont SIP

Wywołania grupowe - dzwonienie do wszystkich jednocześnie lub na kolejne numery

GWW (Grupy Wspólnego Wywołania) - umożliwia połączenie osoby dzwoniącej do jednego lub wielu użytkowników lub skierowanie jej na usługę centrali (np. wirtualnego faksu). Dzwonienie może być grupowe - do kilku osób jednocześnie - albo sekwencyjnie, w określonej kolejności, dopóki nie zostanie odebrane. Usługa jest rozszerzeniem przeniesienia wywołań - umożliwia wskazanie nie jednego, ale wielu miejsc, w których możemy przebywać i do których centralka ma po kolei próbować łączyć połączenia przychodzące.

ACD - automatyczna dystrybucja połączeń zgodnie z ustalonymi warunkami

Automatyczną Dystrybucję Połączeń (ACD - Automatic Call Distribution) - umożliwia automatyczne połączenie osoby dzwoniącej w różne miejsca w ramach VPBX Platan Claudia lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków), np. na podstawie dzwoniącego numeru, w określonej porze dnia lub dnia tygodnia.

Poczta głosowa - pozostawianie wiadomości głosowej

Pocztę głosową - pozwala osobie dzwoniącej na pozostawienie każdemu użytkownikowi wiadomości głosowej w razie nieobecności lub zajętości odbiorcy wywołania.

Syntezator mowy - 1 głos w języku polskim

Syntezator mowy - 1 głos w języku polskim. Umożliwia kreowanie dowolnych zapowiedzi głosowych do centrali Platan Claudia bezpośrednio poprzez wpisywanie ich z klawiatury komputera. Zapowiedzi uzupełniają komunikaty systemowe. Syntezator odczytuje wpisany komunikat i zamienia go na profesjonalne nagranie dźwiękowe.

Prezentacja numerów (CLIP)

Prezentację numerów (CLIP) - pozwala na wyświetlanie numerów rozmówców na wyświetlaczu telefonu.

Wariant M (20-30)

W wariancie M (dla 20-30 użytkowników) centrali wirtualnej Platan Claudia otrzymujesz następujące usługi:

Numery miejskie

5 bezpośrednich numerów miejskich (DDI)

Elastycznie dobierana liczba użytkowników (kont SIP)

konta SIP równe liczbie użytkowników (z przedziału 20-30)

Numery skrócone dla łatwiejszej komunikacji

do 50 skróconych numerów wykorzystywanych w komunikacji wewnątrz firmy jako numery wewnętrzne, grupowe i numery do wybierania usług

Powitalna zapowiedź głosowa

Zapowiedzi głosowe - umożliwiają odegranie osobie dzwoniącej dowolnego komunikatu głosowego przed kontynuowaniem połączenia telefonicznego. Do tego celu wykorzystać można nagranie z syntezatora mowy, plik mp3 lub wav. Różne zapowiedzi mogą być także odtwarzane w zależności od numeru, z jakiego przychodzi wywołanie, np. po angielsku dla zagranicznych numerów.

Wybierz wewnętrzny - uzyskaj połączenie z dowolnym użytkownikiem wewnętrznym

Wybierz wewnętrzny (funkcja DISA) - umożliwia osobie dzwoniącej samodzielne połączenie się z wybranym numerem wewnętrznym. Numer wybierany jest po odsłuchaniu powitalnej zapowiedzi głosowej.

Infolinia - wielopoziomowy system zapowiedzi umożliwiający samodzielny wybór rozmówcy

Infolinie - wielopoziomowy system zapowiedzi głosowych umożliwiający osobie dzwoniącej wybór, po odsłuchaniu komunikatu głosowego, jednej z dostępnych opcji (cyfry od 0 do 9 lub *) w celu uzyskania połączenia z wybraną osobą, grupą osób lub usługą, np. wysłania faksu.

Przełączanie rozmów

Przełączanie rozmów - jedna z podstawowych funkcjonalności, jakie oferują centrale telefoniczne (której nie można jednocześnie uzyskać np. na telefonie komórkowym). Umożliwia odebranie rozmowy, a następnie jej przełączenie do dowolnej innej osoby, na dowolny telefon stacjonarny lub komórkowy.

Przenoszenie wywołań - automatyczne przeniesienie wołania na inny numer

Przeniesienie wywołania - umożliwia automatyczne przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu na świecie (także numer komórkowy) - bezwarunkowo, gdy nie odbiera lub jest zajęty. Rozmowa kierowana jest przez jedno z kont SIP

Wywołania grupowe - dzwonienie do wszystkich jednocześnie lub na kolejne numery

GWW (Grupy Wspólnego Wywołania) - umożliwia połączenie osoby dzwoniącej do jednego lub wielu użytkowników lub skierowanie jej na usługę centrali Claudia (np. wirtualnego faksu). Dzwonienie może być grupowe - do kilku osób jednocześnie - albo sekwencyjnie, w określonej kolejności, dopóki nie zostanie odebrane. Usługa jest rozszerzeniem przeniesienia wywołań - umożliwia wskazanie nie jednego, ale wielu miejsc, w których możemy przebywać i do których centralka ma po kolei próbować łączyć połączenia przychodzące.

ACD - automatyczna dystrybucja połączeń zgodnie z ustalonymi warunkami

Automatyczną Dystrybucję Połączeń (ACD - Automatic Call Distribution) - umożliwia automatyczne połączenie osoby dzwoniącej w różne miejsca w ramach VPBX Platan Claudia lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków), np. na podstawie dzwoniącego numeru, w określonej porze dnia lub dnia tygodnia.

Poczta głosowa - pozostawianie wiadomości głosowej

Pocztę głosową - pozwala osobie dzwoniącej na pozostawienie każdemu użytkownikowi wiadomości głosowej w razie nieobecności lub zajętości odbiorcy wywołania.

Syntezator mowy - 1 głos w języku polskim

Syntezator mowy - 1 głos w języku polskim. Umożliwia kreowanie dowolnych zapowiedzi głosowych do centrali Platan Claudia bezpośrednio poprzez wpisywanie ich z klawiatury komputera. Zapowiedzi uzupełniają komunikaty systemowe. Syntezator odczytuje wpisany komunikat i zamienia go na profesjonalne nagranie dźwiękowe.

Prezentacja numerów (CLIP)

Prezentację numerów (CLIP) - pozwala na wyświetlanie numerów rozmówców na wyświetlaczu telefonu.

Usługi dodane do centrali wirtualnej Platan Claudia

W ramach usług dodanych do centrali wirtualnej VPBX Platan Claudia w obu wariantach możesz zamówić:

Numery miejskie z dowolnej strefy numeracyjnej

Dodatkowe bezpośrednie numery miejskie DDI (Direct Dialling In), w tym złote numery miejskie w jednej z 49 stref numeracyjnych

Bezpośrednie numery miejskie DDI

Pakiety 10 bezpośrednich numerów miejskich DDI - indywidualne numery dla każdego pracownika, mające ten sam, wspólny dla całej firmy początek

Złoty numer 801

Numery specjalne 801 dla firmowych infolinii, w tym złote numery 801

Zachowanie numeru (przeniesienie od innego operatora)

Zachowanie dotychczasowego numeru (przeniesienie od innego operatora)

Wirtualny faks - Web2Fax, Fax2Web, Fax2Email

Wirtualny faks - pozwala na wysyłanie i odbieranie faksów bez konieczności posiadania urządzenia faksowego, z poziomu konsoli online (Web2Fax, Fax2Web), z możliwością wskazania adresu e-mail na otrzymywanie kopii przychodzących faksów (Fax2Email)

Nagrywanie rozmów i ich archiwizacja

Nagrywanie rozmów - nagrywanie połączeń wychodzących i przychodzących w cenie niezależnej od liczby użytkowników oraz

  • archiwizacja nagrań na serwerze operatora przez wybrany czas (1-6 miesięcy) lub
  • wysyłanie nagrań na wskazane zasoby sieciowe użytkownika
Kolejkowanie - funkcjonalność call center

Funkcjonalność Call Center - umożliwia kolejkowanie połączeń. Za każdym razem dzwoniący na dany numer odsłuchuje komunikat powitalny oraz informację, że połączy się z konsultantem. W przypadku gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowę, dzwoniący otrzymuje wiadomość o pozycji w kolejce. Gdy konsultant jest dostępny, osoba oczekująca automatycznie jest z nim łączona. Pozostali oczekujący są informowani o zmianie pozycji w kolejce.

Voice2Email - pozostawianie wiadomości głosowych wysyłanych na e-mail

Voice2Mail - usługa działa na zasadzie poczty głosowej. Umożliwia osobie dzwoniącej pozostawienie wiadomości głosowej z możliwością wysłania jej na wskazany adres e-mail. Wiadomość nie jest przypisana do konkretnego użytkownika, ale można ją wykorzystać np. na wspólnym numerze, na którym klienci mogą składać telefoniczne zamówienia.

Call through - wdzwanianie się do centrali i wykonywanie połączeń na jej konto


Call through
- rozbudowana funkcjonalność centrali VPBX Platan Claudia pozwalająca na:

  • wdzwanianie się do centrali Claudia z dowolnego numeru lub po podaniu PIN kodu i wykonywanie połączeń wychodzących na jej koszt
  • autoryzację połączeń przychodzących - wymagane podanie PIN kodu w celu uzyskania połączenia, np. do działu serwisu
  • call back - centrala Claudia oddzwania na autoryzowany numer w celu wykonania połączeń wychodzących
Telekonferencja - konferencja telefoniczna dla wielu użytkowników

Telekonferencje - pozwalają na zestawianie w centrali Claudia telefonicznych wielostronnych konferencji dla zdefiniowanej liczby rozmówców, z komunikatem systemowym lub spersonalizowanym

Wielostronne wideokonferencje na wideotelefonach IP

Wideokonferencje - możliwość zestawienia w centrali Claudia maksymalnie sześciu wideorozmów telefonicznych w sieci Platan Claudia na wideotelefonach IP

Syntezator mowy

Syntezator mowy (dodatkowe 3 głosy w języku polskim oraz 3 głosy w języku angielskim) - umożliwia kreowanie dowolnych zapowiedzi głosowych do centrali Platan Claudia bezpośrednio poprzez wpisywanie ich z klawiatury komputera. System odczytuje wpisany komunikat i zamienia go na profesjonalne nagranie dźwiękowe.

Zobacz, jak niedrogo

Wirtualna centrala Platan Claudia to:

  • bezpłatne połączenia w sieci Platan
  • aktywacja od 1 zł
  • połączenia od 0,06 zł netto
  • od 6,20 zł netto za użytkownika miesięcznie (Promocja!)
  • naliczanie sekundowe
  • billing online

 

Połączenia wewnątrz sieci Platan   cena/min.  
sieć Platan

0,00 zł

 

Połączenia stacjonarne
i komórkowe w Polsce
cena/min.
połączenia stacjonarne 0,06 zł
(0,07 zł z VAT)
połączenia komórkowe do sieci Plus,
T-Mobile, Play, Orange, Cyfrowy Polsat
0,18 zł
(0,22 zł z VAT)

 

Połączenia stacjonarne
na popularne kierunki zagraniczne
cena/min.
USA 0,09 zł
(0,11 zł z VAT)
 Kanada 0,06 zł
(0,07 zł z VAT)
 Niemcy 0,06 zł
(0,07 zł z VAT)
 Wielka Brytania 0,07 zł
(0,08 zł z VAT)

 

Szczegółowy cennik usług VoIP..

Promocja na dobry początek!

Skorzystaj z atrakcyjnych cen na Platan Claudia!

Promocja na dobry początek - od 6,20 zł netto za użytkownika w wariancie M!           . Promocja na dobry początek - od 6,50 zł netto za użytkownika w wariancie S!

Zapytaj o szczegóły oferty.

Pliki do pobrania:

  • Zamówienie SIP trunk wersja xlsx [otwórz]
  • Zamówienie SIP trunk wersja pdf [otwórz]
  • Regulamin świadczenia usług VoIP - obowiązuje od 1 kwietnia 2023 r. [otwórz]
  • Cennik usług telekomunikacyjnych VoIP - dla umów zawartych od 1 kwietnia 2023 r. [otwórz]
  • Cennik usług telekomunikacyjnych VoIP - dla umów zawartych do 31 marca 2023 r. [otwórz]

drukuj drukuj