Bezpieczeństwo

Kwestie bezpieczeństwa mają coraz większy wpływ na decyzje strategiczne podejmowane w działalności przedsiębiorstw i instytucji. Bezpieczeństwo systemu teleinformatycznego należy wśród nich do kluczowych.

Bezpieczeństwo PBX Servera Libra / IP PBX Servera Proxima - ochrona przed zdalnymi atakami, niepożądanymi połączeniami, awariami sieci i innymi zagrożeniami

Bezpieczeństwo PBX Servera Libra / IP PBX Servera Proxima - ochrona przed zdalnymi atakami,
niepożądanymi połączeniami, awariami sieci i innymi zagrożeniami

Jeśli chcesz:

  • zmniejszać koszty obsługi i zarządzania systemem z zachowaniem wysokiego poziomu bezpieczeństwa
  • zminimalizować ryzyko włamań do systemu telekomunikacyjnego i wykonywania nieautoryzowanych połączeń
  • korzystać z tanich połączeń VoIP przy jak najlepszej ich jakości
  • wyeliminować połączenia na niepożądane numery i kierunki (np. rozmowy zagraniczne lub wysokopłatne)
  • zablokować niechcianych rozmówców
  • nadzorować prowadzone rozmowy z możliwością ich zapisania w celach szkoleniowych lub dowodowych
  • odbierać sygnały alarmowe z zainstalowanych w firmie czujników (alarm pożarowy, włamaniowy itp.)
  • zapewniać ciągłość pracy w razie braku zasilania
  • ochrony swoich danych

PBX Server Libra i IP PBX Server Proxima są idealnymi rozwiązaniami, by spełnić te oczekiwania.

Otrzymujesz:

  • zabezpieczenie przed zdalnymi atakami z sieci
  • zdalny nadzór, wprowadzanie zmian w konfiguracji oraz obsługę taryfikacji z dwustopniowym systemem szyfrowania danych
  • możliwość szybkiej reakcji osób odpowiedzialnych za infrastrukturę telekomunikacyjną w przypadku pojawienia się zagrożenia (np. sygnały z czujników alarmowych, awariach sieci)
  • lepszą jakość połączeń VoIP dzięki zaawansowanej diagnostyce VoIP – narzędziu umożliwiającym instalatorom monitorowanie parametrów sieci i sygnalizacji SIP
  • system nagrywania rozmów, ich zdalnego odsłuchiwania oraz zapisu
  • podtrzymanie pracy serwera w przypadku braku zasilania dzięki zasilaniu rezerwowemu niezależnemu dla każdej jednostki

Szanujemy Twoją prywatność - zdalny dostęp do systemu poprzez platformę mojacentrala.pl  przez uprawnionego instalatora lub przez serwis fabryczny Platan jest możliwy tylko za Twoją zgodą.

Ponadto nie udostępniasz wszystkich danych dotyczących użytkownika (i jego komputera), jak to ma miejsce w przypadku niektórych systemów konkurencyjnych, jedynie dane naprawdę niezbędne do diagnozy.

drukuj drukuj