Poczta Głosowa

Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa dostępna jest w centralach Prima, Prima nano oraz PBX Serverze Libra, IP PBX Serverze Proxima i IP PBX Serverze Proxima plus w ramach wyposażenia standardowego. W przeciwieństwie do podobnych zewnętrznych urządzeń nie wymaga ona stosowania żadnych dodatkowych wyposażeń ani nie zajmuje slotów w centrali.

Charakterystyka Poczty Głosowej

Ogólna charakterystyka Poczty Głosowej:

  • możliwość jednoczesnego korzystania z Poczty nawet przez 25 osób,
  • nagrywanie wiadomości od abonentów wewnętrznych lub/i zewnętrznych (czas nagrań od 1h do 30h),
  • indywidualne ustawienia skrzynek dla każdego użytkownika,
  • wbudowane komunikaty głosowe (m.in. informacja o numerze abonenta dzwoniącego, czasie zostawienia wiadomości itp.),
  • dwa profile obsługi skrzynki (dla mniej lub bardziej zaawansowanych użytkowników),
  • możliwość samodzielnego nagrania osobistych komunikatów powitalnych,
  • powiadomienia o nowych wiadomościach pozostawionych w skrzynce poczty głosowej,
  • autoryzacja dostępu do skrzynki przez hasło,
  • funkcja automatu informacyjnego (np. informującego o nieobecności),
  • Poczta Plus (NOWOŚĆ!) w serwerach Libra, Proxima plus i Proxima - do 8 skrzynek grupowych poczty, nadzorowanych przez uprawnione osoby,
  • dostęp Nadzorcy w programie Platan CTI do wiadomości pozostawionych w skrzynce grupowej Poczty Plus (NOWOŚĆ!)
  • dostęp użytkowników do własnych skrzynek z poziomu programu Platan CTI – szybsze przeglądanie, odsłuchiwanie, zachowywanie i kasowanie wiadomości;
  • w PBX Serverze Libra, IP PBX Serverze Proxima i IP PBX Serverze Proxima plus informacje o statusie poczty głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość wiadomości - max, nowych, wszystkich) widoczna jest dla każdego użytkownika w Strefie Użytkownika dostępnej z przeglądarki internetowej
  • W centralach Prima i Prima nano do pracy poczty głosowej wymagana jest karta SD

Galeria produktu

Ustawienia indywidualne poczty głosowej w serwerach Libra i Proxima
Ustawienia poczty Plus w serwerach Libra i Proxima
Ustawienia globalne poczty głosowej w serwerach Libra i Proxima
Ustawienia własne poczty widoczne w Strefie Użytkownika serwerów Proxima i Libra

drukuj drukuj

 

Zobacz także