Poczta Głosowa
Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa dostępna jest w centralach Prima, Prima nano oraz PBX Serverze Libra, IP PBX Serverze Proxima i IP PBX Serverze Proxima plus w ramach wyposażenia standardowego. W przeciwieństwie do podobnych zewnętrznych urządzeń nie wymaga ona stosowania żadnych dodatkowych wyposażeń ani nie zajmuje slotów w centrali.
Charakterystyka Poczty Głosowej
Ogólna charakterystyka Poczty Głosowej:
- możliwość jednoczesnego korzystania z Poczty nawet przez 25 osób,
- nagrywanie wiadomości od abonentów wewnętrznych lub/i zewnętrznych (czas nagrań od 1h do 30h),
- indywidualne ustawienia skrzynek dla każdego użytkownika,
- wbudowane komunikaty głosowe (m.in. informacja o numerze abonenta dzwoniącego, czasie zostawienia wiadomości itp.),
- dwa profile obsługi skrzynki (dla mniej lub bardziej zaawansowanych użytkowników),
- możliwość samodzielnego nagrania osobistych komunikatów powitalnych,
- powiadomienia o nowych wiadomościach pozostawionych w skrzynce poczty głosowej,
- autoryzacja dostępu do skrzynki przez hasło,
- funkcja automatu informacyjnego (np. informującego o nieobecności),
- Poczta Plus (NOWOŚĆ!) w serwerach Libra, Proxima plus i Proxima - do 8 skrzynek grupowych poczty, nadzorowanych przez uprawnione osoby,
- dostęp Nadzorcy w programie Platan CTI do wiadomości pozostawionych w skrzynce grupowej Poczty Plus (NOWOŚĆ!)
- dostęp użytkowników do własnych skrzynek z poziomu programu Platan CTI – szybsze przeglądanie, odsłuchiwanie, zachowywanie i kasowanie wiadomości;
- w PBX Serverze Libra, IP PBX Serverze Proxima i IP PBX Serverze Proxima plus informacje o statusie poczty głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość wiadomości - max, nowych, wszystkich) widoczna jest dla każdego użytkownika w Strefie Użytkownika dostępnej z przeglądarki internetowej
- W centralach Prima i Prima nano do pracy poczty głosowej wymagana jest karta SD