Poczta Głosowa

Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa dostępna jest w centralach Prima, Prima nano oraz PBX Serverze Libra, IP PBX Serverze Proxima i IP PBX Serverze Proxima plus w ramach wyposażenia standardowego. W przeciwieństwie do podobnych zewnętrznych urządzeń, nie wymaga ona stosowania żadnych dodatkowych wyposażeń ani nie zajmuje slotów w centrali.

Charakterystyka Poczty Głosowej

Ogólna charakterystyka Poczty Głosowej:

  • możliwość jednoczesnego korzystania z Poczty nawet przez 25 osób jednocześnie
  • osobiste skrzynki dla wszystkich abonentów
  • nagrywanie wiadomości od abonentów wewnętrznych lub/i zewnętrznych (czas nagrań od 1h do 30h)
  • powiadomienia o nowych wiadomościach
  • hasło dostępu do skrzynki
  • wbudowane komunikaty głosowe (m.in. informacja o numerze abonenta dzwoniącego, czasie zostawienia wiadomości itp.)
  • indywidualne konfigurowanie skrzynek dla każdego użytkownika,
  • dwa profile obsługi skrzynki (dla mniej lub bardziej zaawansowanych użytkowników)
  • funkcja automatu informacyjnego (np. informującego o nieobecności)
  • dostępność z poziomu programu Platan CTI - szybsze przeglądanie, odsłuchiwanie, zachowywanie i kasowanie wiadomości
  • w PBX Serverze Libra, IP PBX Serverze Proxima i IP PBX Serverze Proxima plus informacje o statusie poczty głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość wiadomości - max, nowych, wszystkich) widoczna jest dla każdego użytkownika w Strefie Użytkownika dostępnej z przeglądarki internetowej
  • W centralach Prima i Prima nano do pracy poczty głosowej wymagana jest karta SD
Ustawienia indywidualne Poczty Głosowej w serwerach Libra, Proxima, Proxima plus
Ustawienia globalne Poczty Głosowej w serwerach Libra, Proxima, Proxima plus
Poczta Głosowa w Strefie Użytkownika w serwerach Libra, Proxima i Proxima plus

drukuj drukuj

 

Zobacz także