Usługi lektorskie

Po co lektor?

Jeśli chcesz:

  • budować pozytywny wizerunek swojej firmy,
  • witać dzwoniących swoimi własnymi zapowiedziami,
  • mieć profesjonalne zapowiedzi, nagrane miłym głosem zawodowego lektora, a nie przez syntezator mowy,
  • stworzyć system infolinii IVR (Intelligent Voice Response) z komunikatami dowolnej długości i treści,
  • zapewnić najlepszą jakość komunikatów, o parametrach dopasowanych do wymogów danego modelu centrali,
  • nagrać zapowiedzi do nowej lub już posiadanej centrali,
  • komunikować się w języku polskim i/lub angielskim,
  • gotowe pliki otrzymać szybko i w przystępnej cenie

skorzystaj z usług lektorskich oferowanych przez firmę Platan we współpracy z profesjonalnym studiem nagrań.

Jak zamówić usługę lektorską?

  1. Prześlij wraz z zamówieniem tekst do nagrania, do wyboru są:
    • głos męski lub kobiecy,
    • komunikat powitalny w języku polskim,
    • komunikat powitalny w języku angielskim*,
    • łączony komunikat w języku polskim i angielskim,
    • komunikaty infolinii do systemu IVR w języku polskim (wielokrotność strony A4, 1800 znaków ze spacjami),
    • komunikaty infolinii do systemu IVR w języku angielskim* (wielokrotność strony A4, 1800 znaków ze spacjami),
    • łączone komunikaty infolinii do systemu IVR w języku polskim i angielskim (wielokrotność strony A4, 1800 znaków ze spacjami).
  2. Dodaj informację o modelu centrali lub serwera, do którego są przeznaczone zapowiedzi (Libra, Proxima, Proxima plus, Prima, Prima nano, Prima mini, starsze modele).
  3. Gotowe nagrania otrzymasz do akceptacji w ciągu maksymalnie 2-3 dni roboczych. Poprawki wynikające z pomyłki lektora wykonywane są bezpłatnie i priorytetowo.
  4. Wgraj pliki do centrali i ciesz się nowymi zapowiedziami.

* nie wykonujemy tłumaczeń ani nie sprawdzamy poprawności przesłanych tekstów.

drukuj drukuj