Polityka jakości
PLATAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. oferuje zaawansowane technologicznie urządzenia elektroniczne własnej produkcji, oparte na efektach prac badawczo-rozwojowych naszych konstruktorów.
Wszystkie procesy: projektowania, produkcji, dystrybucji i serwisu podporządkowane są nadrzędnemu celowi – zapewnieniu jak najwyższej satysfakcji klientów z posiadania i użytkowania naszych wyrobów.
Osiągamy to poprzez:
- wnikliwe identyfikowanie aktualnych i przewidywanych wymagań Klientów,
- ciągłe doskonalenie produktów poprzez innowacje technologiczne,
- utrzymanie wysokiej jakości procesów produkcji i dostarczania wyrobu,
- ciągłe doskonalenie zasobów zarówno ludzkich, jak i technicznych,
- wsparcie techniczne i szkolenia dla sieci dystrybucji i instalatorów,
- dostarczanie klientom wyrobów wolnych od wad produkcyjnych oraz poprzez zapobieganie awariom w trakcie eksploatacji,
- utrzymanie wysokiej wartości posprzedażnej poprzez dostępność aktualizacji oprogramowania i serwisu produktów Platan.
Zobowiązujemy się do:
- spełniania wymagań normy ISO 9001:2015, ISO/TS 22163:2017 oraz ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością,
- upowszechniania wśród pracowników znaczenia spełniania wymagań Klienta, jak też przestrzegania wymagań prawnych,
- zapewniania warunków dla zrównoważonego długofalowego rozwoju organizacji.
Cele i zadania jakości dla odpowiednich komórek przedsiębiorstwa są ustanawiane, przeglądane i rozliczane podczas okresowych przeglądów systemu zarządzania.