Szkolenia

Naszym Partnerom, Autoryzowanym Instalatorom oraz firmom współpracującym oferujemy szkolenia techniczno-handlowe przeprowadzane w naszej siedzibie w Sopocie. Dla firm, które rozpoczynają z nami współpracę jest to także okazja do zapoznania się z naszą firmą, jej ofertą i strategią działania na rynku. 

Rodzaje szkoleń

Obecnie szkolenia odbywają się w następującym trybie:

Szkolenie techniczno-handlowe (2 dni) obejmuje:

I dzień:

  • zasady współpracy z firmą Platan
  • cechy wyróżniające produktów Platana na tle konkurencji, przygotowywanie oferty
  • IP PBX Servera Proxima:
    • szczegółowe omówienie cech użytkowych
    • budowa wewnętrzna
    • konfiguracja i programowanie
    • podstawy serwisowania i rozbudowy
    • technologia VoIP i jej zastosowanie w systemach Platan
  • warsztaty praktyczne:
    • konfiguracja ruchu wychodzącego i przychodzącego, restrykcji, trybów pracy, przekierowań, abonentów wirtualnych, abonentów VoIP, wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
    • zintegrowana karta Platan VoIP
    • Infolinie, Grupy Wspólnego Wywołania, ACD, UCD
    • Poczta Głosowa
    • aparaty systemowe, bramofony i inne urządzenia zewnętrzne (bramki GSM, VoIP)
    • aktualizacja oprogramowania


II dzień

  • PBX Server Libra:
    • szczegółowe omówienie cech użytkowych
    • budowa wewnętrzna
    • konfiguracja i programowanie
    • podstawy serwisowania i rozbudowy
    • technologia VoIP i jej zastosowanie w systemach Platan
  • warsztaty praktyczne
    • konfiguracja ruchu wychodzącego i przychodzącego, restrykcji, trybów pracy, przekierowań, abonentów wirtualnych, abonentów VoIP, wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
    • zintegrowana karta Platan VoIP
    • Platan Intelligent Networking
    • Infolinie, Grupy Wspólnego Wywołania, ACD, UCD
    • Poczta Głosowa
    • aparaty systemowe, bramofony i inne urządzenia zewnętrzne (bramki GSM, VoIP)
    • aktualizacja oprogramowania
    • diagnostyka VoIP

Uczestnicy podczas szkolenia korzystają z własnych laptopów wyposażonych w kartę sieciową oraz system operacyjny WINDOWS XP lub nowszy, wraz z aktualną wersją środowiska Java.

Terminy

Szkolenia techniczno-handlowe (2 dni):

  • 29 - 30.06.2017
  • 28 - 29.09.2017
  • 23 - 24.11.2017

Szkolenia odbywają się w naszej siedzibie w Sopocie przy ul. Platanowej 2 [dojazd] w godz. 9:00 - 16:00.
 

Koszt

Odpłatność za 1 osobę w dwudniowym szkoleniu techniczno-handlowym wynosi:

  • dla pracowników firm o statusie Partnera Platan - bezpłatnie
  • dla firm o statusie Autoryzowany Instalator - 100 zł netto
  • firmy podwykonawcze firm o statusie PP/AI zgłoszone przez nich - 150 zł netto
  • dla firm instalatorskich i firm rozpoczynających współpracę z firmą Platan po wcześniejszym przesłaniu dokumentów, w ktorych znajduje się wpis o działalności telekomunikacyjnej - 250 zł netto

W celu dokonania rezerwacji należy przesłać pisemne zapytanie (e-mail, fax) o dostępności miejsc w danym terminie na wymaganą liczbę osób. Po naszym pisemnym potwierdzeniu należy dokonać przedpłaty na podstawie otrzymanej faktury pro-forma. Jedynie wcześniejsza wpłata jest potwierdzeniem rezerwacji miejsca. Nie ma możliwości dokonania wpłaty w dniu szkolenia.

Uwaga: Partnerom i Autoryzowanym Instalatorom oraz zgłaszanym przez nich firmom przysługuje pierwszeństwo w rezerwacji miejsc na szkoleniu.

Wpłat prosimy dokonywać na konto:
Bank Zachodni WBK S.A. 2 Oddział w Sopocie nr 57 1500 1706 1217 0003 3029 0000
z dopiskiem "za udział w konsultacjach technicznych na temat central Platan w dniu.....". 

Uczestnik szkolenia otrzymuje:

  • materiały szkoleniowe,
  • oprogramowanie i instrukcje,
  • poczęstunek (obiad, kawa, herbata, napoje),
  • imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. 

 Warunki rezygnacji

Firmy o statusie Partnera PLATAN mogą zrezygnować z zarezerwowanego miejsca na szkoleniu w terminie do 10 dni roboczych przed planowanym szkoleniem. W przypadku rezygnacji po tym terminie lub nieobecności zostaną obciążeni kosztami niewykorzystanego miejsca, tj. 100% opłatności za szkolenie.

W przypadku pozostałych firm wycofanie zgłoszenia na krócej niż 5 dni roboczych przed terminem planowanego szkolenia lub nieobecność bez powiadomienia, nie zwalnia z wniesienia opłaty w wysokości 100% ceny.

Zakwaterowanie

Osobom spoza Trójmiasta uczestniczącym w szkoleniu dwudniowym proponujemy przykładowe miejsca noclegowe na terenie Sopotu:

Sopot - noclegi .pdf (99 kB)

Zastrzegamy, że ceny noclegów są jedynie orientacyjne i uzależnione od aktualnej oferty hoteli.

Informacje o hotelach, pensjonatach i kwaterach prywatnych w Trójmieście można również znaleźć m.in. na stronach http://www.trojmiasto.pl.

Dodatkowe informacje i zapisy

Szkolenia organizują i dodatkowych informacji udzielają Opiekunowie Regionów.

W celu zgłoszenia prosimy o przesłanie faksem lub e-mailem wypełnionego formularza zgłoszeniowego

formularz zgłoszenia .doc

formularz zgłoszenia .pdf

drukuj drukuj