Szkolenia wyjazdowe

Proponujemy Państwu zaawansowane szkolenia warsztatowe "w terenie", blisko siedziby Państwa firmy.

Oto kilka bardzo ważnych informacji dotyczących szkoleń wyjazdowych:

  • Szkolenie jest szkoleniem technicznym i przewidziane jest dla instalatorów znających sprzęt Platana. Wymagana zatem jest wiedza z konfigurowania serwerów telekomunikacyjncych Platan w stopniu średnio zaawansowanym. Uczestnicy podczas szkolenia korzystają z własnych laptopów wyposażonych w system operacyjny WINDOWS XP lub nowszy, wraz z aktualną wersją środowiska Java.
  • Szkolenie trwa dwa dni, w godz. 9-16, a swoim zakresem obejmuje techniczną część szkolenia organizowanego w Sopocie dla PBX Servera Libra i IP PBX Servera Proxima ze szczególnym naciskiem na konfigurowanie i uruchamianie nowych usług wprowadzonych przez nas w ostatnim czasie, m.in.: organizacja ruchu przychodzącego (w tym kolejkowanie rozmów), wideorozmowy, sieciowanie PIN, nagrywanie i archiwizacja rozmów, autoprovisioning telefonów VoIP, sterowanie urządzeniami zewnętrznymi z wykorzystaniem karty I/O.
  • Szkolenie kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.
  • Koszt szkolenia to 300 netto za dwa dni. Szkolenie organizuje producent, stąd jedna cena dla wszystkich uczestników (dotyczy również Partnerów i Autoryzowanych Instalatorów).
  • Uczestnik szkolenia otrzymuje: materiały szkoleniowe, oprogramowanie i instrukcje, poczęstunek (obiad, kawa, herbata, napoje).

Szkolenia organizowane będą w zależności od Państwa zainteresowania. Z racji warsztatowego charakteru przewidziane są dla grup liczących 10-20 osób i odbędą się pod warunkiem zebrania wystarczającej liczby chętnych.

Kolejne szkolenia będą organizowane w terminach i miastach zgodnych z preferencjami zainteresowanych. W celu potwierdzenia chęci udziału w szkoleniu oraz uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z Państwa Opiekunami Regionalnymi.

drukuj drukuj