Szkolenia wyjazdowe
Ogólne zasady szkoleń wyjazdowych
Proponujemy Państwu szkolenia warsztatowe wyjazdowe, blisko siedziby Państwa firmy.
Oto kilka bardzo ważnych informacji dotyczących szkoleń wyjazdowych:
- Tematyka szkoleń może być zgodna z programem zaawansowanych szkoleń serwisowych lub techniczno-handlowych organizowanych w siedzibie firmy Platan, może być również dopasowana do indywidualnych potrzeb zgłoszonych przez uczestników (np. obejmować tylko centralę Prima).
- Szkolenie trwa dwa dni, w godz. 9-16. Uczestnicy korzystają z własnych laptopów wyposażonych w kartę sieciową, system operacyjny WINDOWS 7 lub nowszy, wraz z aktualną wersją środowiska Java.
- Szkolenie kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu, a w przypadku szkoleń zaawansowanych - również egzaminem.
- Minimalny koszt szkolenia to 300 netto za dwa dni dla Partnerów i Autoryzowanych Instalatorów, niezależnie od typu szkolenia, pozostałe firmy zgodnie z Cennikiem szkoleń.
- Uczestnik szkolenia otrzymuje: materiały szkoleniowe, oprogramowanie i instrukcje, poczęstunek (obiad, kawa, herbata, napoje).
- Uczestnik oszczędza na czasie i kosztach związanych z dojazdem i pobytem w Sopocie na szkolenia organizowane w naszej siedzibie, łatwiej też wysłać na szkolenie kilku pracowników.
Szkolenia są organizowane w zależności od Państwa zainteresowania. Z racji warsztatowego charakteru przewidziane są dla grup liczących 10-20 osób w przypadku szkoleń techniczno-handlowych i do 7-10 osób w przypadku zaawansowanych szkoleń serwisowych. Odbędą się pod warunkiem zebrania wystarczającej liczby chętnych. Mogą zostać zorganizowane dla jednej lub kilku firm z regionu.
W celu potwierdzenia chęci udziału w szkoleniu oraz uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Państwa Opiekunami Regionalnymi.