Pakiet Wsparcia Serwisowego

Pakiet Wsparcia Serwisowego (PWS) przeznaczony jest dla tych film instalatorskich, które nie mają statusu Partner Platan (PP) lub Autoryzowany Instalator (AI) firmy Platan, a instalują i serwisują centrale Platan lub zajmują się serwisem wycofanych ze sprzedaży central marki Platan, Digitex, Micronet.

Wykupienie Pakietu Wsparcia Serwisowego umożliwia bezpośredni dostęp do drugiej linii wsparcia (specjalistów od poszczególnych systemów) Serwisu fabrycznego Producenta. Dodatkowo PWS uprawnia do korzystania z serwisowych napraw ryczałtowych oraz rozszerzonego dostępu do strefy serwisowej.

Klienci końcowi lub Instalatorzy bez wykupionego PWS trafiają wyłącznie do pierwszej linii wsparcia Serwisu (konsultantów) i uzyskują pomoc w zakresie podstawowej eksploatacji systemów.

Opłaty za Pakiety Wsparcia Serwisowego zgodne są z aktualnym cennikiem.

Formularz zamówienia Pakietu Wsparcia Serwisowego (PWS).

Regulamin świadczenia usług konsultacji technicznych w serwisie fabrycznym firmy Platan.

drukuj drukuj

 

Zobacz także