05-03-2012

System statystyk i call center Naso CC

Od dnia 5 marca 2012 r. wprowadzamy do sprzedaży oprogramowanie Naso CC wspierające pracę pracowników oraz menedżerów Call Center. Zostało ono stworzone przez firmę CTI Solutions i jest dedykowane do współpracy z PBX Serverem Libra, a także z centralami Micra, Sigma, Prima. Aplikacja będzie dostępna w dwóch wersjach - Naso CC STANDARD posiadającej moduły Agent i Supervisor oraz Naso CC LITE - posiadająca wyłącznie moduł Supervisor.

Oprogramowanie jest zintegrowane z centralami Platan, infoliniami oraz Grupami Wspólnego Wywołania.

Moduł Supervisor umożliwia między innymi:

  • podgląd bieżących statusów konsultantów,
  • podgląd bieżącego stanu linii telefonicznych,
  • statystyki czasu pracy konsultantów,
  • statystyki połączeń,
  • rozkłady godzinowe połączeń itp.

Moduł Agent umożliwia:

  • identyfikację dzwoniącego klienta,
  • wylogowanie z grupy odbierających połączenia i ponowne zalogowanie,
  • podgląd historii połączeń,
  • informacje o długości kolejek połączeń przychodzących,
  • dostęp do globalnej książki telefonicznej.

Do każdego PBX Servera Libra będzie dołączana demonstracyjna wersja oprogramowania.

Na aplikację Naso CC udzielamy rabatów jak na nasze produkty.

Szczegółowe informacje dotyczące produktu są dostępne na stronie Call center.

« powrót

drukuj drukuj