Platan.pl / Aktualności / Nowa generacja aplikacji Platan Call Monitor

Nowa generacja aplikacji Platan Call Monitor

Data publikacji: 01.04.2025 | Ostatnia aktualizacja: 16.04.2025
Platan Call Monitor v3 – Trzecia generacja

Trzecia generacja naszej flagowej aplikacji Platan Call Monitor przynosi rewolucyjne zmiany. Nowa technologia programowania, odświeżony wygląd, znacznie rozszerzona funkcjonalność czynią aplikację pomocną dla każdej osoby odbierającej i wykonującej połączenia przez firmową centralę. 

Z rozwiązania wspomagającego pracę osób odbierających połączenia w grupie staje się niezbędnikiem dla każdego, kto pracuje z komputerem i ma do dyspozycji telefon podłączony do serwera PBX Proxima lub Libra

 

Najważniejsze nowości

  • nowy, dwujęzyczny (polski, angielski) interfejs, poszerzone menu, trzy motywy (jasny, ciemny lub zmieniany automatycznie wg ustawień systemu Windows),
  • wersja desktop aplikacji dla systemu Windows (oraz do przeglądarki),
  • podręczne podpowiedzi ułatwiające obsługę programu,
  • funkcjonalność Platan CTI – informacja o połączeniach dla osób mających telefon w centrali, które nie odbierają połączeń w ramach Grupy Wspólnego Wywołania (GWW), 
  • nowa rola Użytkownik PBX – pełna historia połączeń indywidualnych ze statusami (odebrane, nieodebrane, przekazane, oddzwonione itp.), dostęp do komunikatora, pulpitu, bramki SMS,
  • informacje o połączeniach indywidualnych wraz ze statusami także dla Agentów i Managerów,
  • nowe okno „Aktywne połączenie” – aktualny stan trwającego połączenia, np. zamawianie, rozmowa, kierunek, typ połączenia itp.
  • integracja z bazą kontaktów Platan Contacts opisy do numerów telefonów,
  • czat, czyli komunikator – wiadomości tekstowe w ramach firmy: czaty indywidualne, grupy prywatne i publiczne, zachowanie ciągłości wymiany, cytowania, odpowiedzi, formatowanie tekstu, emotikony,
  • pulpit – konfigurowana dowolnie przez użytkownika konsola z podglądem zajętości wybranych osób, szybkim kontaktem przez wiadomość lub telefon,
  • awatary dla osób i grup, ustawianie powiadomień, przycisk funkcji „Nie przeszkadzać” (DND) w centrali – także dla smartfonów podłączonych jako Multi Phone,
  • notatki prywatne i publiczne,
  • rozbudowane filtrowanie i wyszukiwanie numerów i osób, 
  • zintegrowany Click2Call (bez osobnej wtyczki), czyli oddzwanianie przez kliknięcie na dowolny numer w aplikacji,
  • wybierz numer – dialer, czyli klawiatura na ekranie do wybierania numerów,
  • ułatwienia dla Administratora w konfiguracji aplikacji, nadawaniu ról i zarządzaniu użytkownikami,
  • usprawniony nadzór nad kolejkami dla Managera,
  • zoptymalizowana wydajność aplikacji.

Platan Call Monitor w ver. 3 współpracuje z serwerami PBX Platan Proxima i Libra od ver. 2.24. Z racji nowej architektury bazy danych nie ma możliwości przeniesienia ustawień i danych aplikacji z wersji niższych do ver. 3.1 – wymagana jest ponowna konfiguracja. 

Użytkownikom niższych wersji aplikacji pracujących w systemie Windows (instalowanych na komputerach) udostępniamy nieodpłatnie ver. 3.x z dotychczasowym pakietem licencji. 

Użytkowników niższych wersji aplikacji instalowanych na Serwerze Aplikacji Platan prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu sprawdzenia możliwości wykonania zdalnego upgrade'u.

 

Pobierz folder Platan Call Monitora ver. 3

Zobacz najnowszy film o Platan Call Monitor. Wkrótce kolejne.

 

Nowości trzeciej generacji aplikacji Platan Call Monitor będą omawiane podczas webinaru z cyklu Platanowe czwartki 17 kwietnia br. o godz. 10.  Zarejestruj się, aby uczestniczyć w wydarzeniu. 

 

[Platan Call Monitor, ver. 3.1.x]
[Serwer Aplikacji Platan od ver. 4.1.x]
[PBX Sever Libra od ver. 2.24]
[IP PBX Server Proxima od ver. 2.24]

Platan

Najnowsze aktualności

Zobacz wszystkie
Spotkania branży kolejowej

24.03.2025

Spotkania branży kolejowej

W marcu 2025 r. wzięliśmy udział w trzydniowej XXII Konferencji „Telekomunikacja i Informatyka na Kolei" w Wiśle.

Przeczytaj
Więcej pokoi w Platan Hotel

02.07.2024

Więcej pokoi w Platan Hotel

Platan Hotel, oprogramowanie hotelowe wbudowane w serwery PBX Proxima i Libra, obsłuży teraz więcej pokoi.

Przeczytaj
Sieciowanie 2.0 i nowe oprogramowanie serwerów Proxima i Libra

13.05.2024

Sieciowanie 2.0 i nowe oprogramowanie serwerów Proxima i Libra

Sieciowanie 2.0, usprawnienie algorytmów kolejkowania, autoprovisioning telefonów Snom i Gigaset czy poczta głosowa w jęz. ukraińskim to tylko niektóre nowości w oprogramowaniu serwerów Proxima i Libra [ver. 2.24]

Przeczytaj
Uniwersalny słupek SOS

23.04.2024

Uniwersalny słupek SOS

Moduł interkomowy INT-PNL, potocznie znany jako słupek SOS, to urządzenie wykonawcze Systemu Przywoławczo-Alarmowego, stworzone zgodnie z wytycznymi IPI-4.

Przeczytaj
Platan SPE jednoparowy Ethernet z PoE

02.04.2024

Platan SPE jednoparowy Ethernet z PoE

Wprowadzamy do oferty uniwersalny moduł Platan SPE – jednoparowy Ethernet z PoE. Do podłączania telefonów IP Platan i innych urządzeń IP w standardzie 10Base-T1L.

Przeczytaj
PLA-TMS czujnik ruchu pociągów

27.03.2024

PLA-TMS czujnik ruchu pociągów

Czujnik ruchu pociągów PLA-TMS bezbłędnie identyfikuje pociągi poruszające się po torze przy krawędzi peronu. Uzupełnia ofertę rozwiązań zgodnych z IPI-6.

Przeczytaj
Premiera serwisu www.platan.pl

17.01.2024

Premiera serwisu www.platan.pl

Oddajemy do użytku nowy serwis internetowy www.platan.pl.

Przeczytaj
Fundusze UE dla projektu RSA

10.01.2024

Fundusze UE dla projektu RSA

Dnia 29 grudnia 2023 r. podpisaliśmy umowę na dofinansowanie projektu RSA – Rozproszonego Systemu Audio.

Przeczytaj
Prima mini też ma VoIP

31.10.2023

Prima mini też ma VoIP

Centrala Prima mini od 1 listopada 2023 r. też obsługuje VoIP, czyli porty i kanały VoIP oraz konta SIP, w tym Platan SIP trunk.

Przeczytaj

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, co wybrać? Zadzwoń, napisz – pokierujemy odpowiednio.

Zapytaj o produkt