Trzecia generacja naszej flagowej aplikacji Platan Call Monitor przynosi rewolucyjne zmiany. Nowa technologia programowania, odświeżony wygląd, znacznie rozszerzona funkcjonalność czynią aplikację pomocną dla każdej osoby odbierającej i wykonującej połączenia przez firmową centralę.
Z rozwiązania wspomagającego pracę osób odbierających połączenia w grupie staje się niezbędnikiem dla każdego, kto pracuje z komputerem i ma do dyspozycji telefon podłączony do serwera PBX Proxima lub Libra.
Platan Call Monitor w ver. 3 współpracuje z serwerami PBX Platan Proxima i Libra od ver. 2.24. Z racji nowej architektury bazy danych nie ma możliwości przeniesienia ustawień i danych aplikacji z wersji niższych do ver. 3.1 – wymagana jest ponowna konfiguracja.
Użytkownikom niższych wersji aplikacji pracujących w systemie Windows (instalowanych na komputerach) udostępniamy nieodpłatnie ver. 3.x z dotychczasowym pakietem licencji.
Użytkowników niższych wersji aplikacji instalowanych na Serwerze Aplikacji Platan prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu sprawdzenia możliwości wykonania zdalnego upgrade'u.
Pobierz folder Platan Call Monitora ver. 3
Zobacz najnowszy film prezentujący główne możliwości Platan Call Monitor v3 oraz film - wprowadzenie do PCM., w którym pokazujemy podstawowe ustawienia aplikacji, menu i profil użytkownika. Wkrótce kolejne filmy.
Nowości trzeciej generacji aplikacji Platan Call Monitor omówiliśmy podczas webinaru z cyklu Platanowe czwartki 17 kwietnia br. o godz. 10. Zapis pojawi się wkrótce na naszym kanale na YouTube.
Konfigurację Platan Call Monitora omówimy podczas webinaru z cyklu Platanowe czwartki 24 kwietnia br. o godz. 10. Osoby będące na liście zainteresowanych Platanowymi czwartkami otrzymały o tym maila. Aby uczesniczyć w danym wydarzeniu, należy się zarejestrować.
[Platan Call Monitor, ver. 3.1.x]
[Serwer Aplikacji Platan od ver. 4.1.x]
[PBX Sever Libra od ver. 2.24]
[IP PBX Server Proxima od ver. 2.24]
Nie wiesz, co wybrać? Zadzwoń, napisz – pokierujemy odpowiednio.
Zapytaj o produkt