Platan.pl / Aktualności / Automatyczne raporty w Platan Call Monitor

Automatyczne raporty w Platan Call Monitor

Data publikacji: 24.11.2022 | Ostatnia aktualizacja: 23.01.2024
pl_raporty_mail

Automatyczne raporty w Platan Call Monitor

Ułatwiamy pracę managerom - w aplikacji Platan Call Monitor pojawiły się automatyczne raporty z połączeń odbieranych przez grupy pracowników (Grupy Wspólnego Wywołania - GWW).

Platan Call Monitor wspiera obsługę ruchu telefonicznego przez grupy użytkowników. Pozwala monitorować połączenia odebrane, nieodebrane i przekazane przez członków grupy. Widać, kto dane połączenie obsłużył albo kto oddzwonił na połączenie nieodebrane. Również zarządzanie SMS-ami wysyłanymi do klientów jest nadzorowane z jej poziomu. Inni członkowie grupy widzą, kto i jakiej treści wiadomość już wysłał. 

Dzięki książkom Platan Contacts lub zewnętrznym książkom LDAP do numerów dzwoniących na grupy użytkowników przypisywane są opisy - imiona i nazwiska lub nazwy firm. 

Manager ma wgląd w aktywność pracowników odbierających telefony, dostęp do szczegółowych statystyk natężenia ruchu i efektywności agentów oraz aktualny stan kolejki. Dla ułatwienia pracy dodaliśmy managerom możliwość otrzymywania na e-mail automatycznych raportów.

pl_raporty_mail

Dostępne są następujace typy raportów:

  • statystyki połączeń agentów
  • statystyki połączeń grupy
  • statystyki połączeń z wszystkich grup
  • kolejki i połączenia utracone (dzwoniący, którzy zrezygnowali z oczekiwania na połączenia)
  • czas oczekiwania w kolejce
  • zalogowani agenci
  • aktywność agentów.

Ustawimy okres zbierania danych (dzień, tydzień, miesiąc), język oraz o której godzinie raport ma być wysłany na adres e-mail managera.

Kolejnym elementem ułatwiającym przepływ informacji jest dodanie w Platan Call Monitor statusów dla połączeń przekazanych do innej grupy (GWW). Widać, kto z danej grupy odebrał połączenie i na jaką inną grupę je przekazał. 

pl_przekazano_grupa

Pojawiła się także kolumna Info - dla połączeń bieżących (z danego dnia) agenci widzą w jednym miejscu, ile razy ktoś dzwonił z danego numeru i co się z tym połączeniem działo. Wiadomo, ile razy i kto takie połączenie odebrał albo kto oddzwonił na nieodebrane. Kliknięcie w numer dzwoniącego (z wtyczką Platan Click2Call) pozwala na błyskawiczne oddzwonienie lub ponowny kontakt.

pl_info_status

Przycisk z kopertą obok to przejście do wysyłki na dany numer wiadomości tekstowej SMS

pl_nowa_wiadomosc

Wszystko to kolejne ułatwienia do szybkiego i sprawnego obsługiwania klientów przez grupy pracowników.

[Platan Call Monitor, ver. 2.0]

Platan

Najnowsze aktualności

Zobacz wszystkie
PLA-TMS czujnik ruchu pociągów

27.03.2024

PLA-TMS czujnik ruchu pociągów

Czujnik ruchu pociągów PLA-TMS bezbłędnie identyfikuje pociągi poruszające się po torze przy krawędzi peronu. Uzupełnia ofertę rozwiązań zgodnych z IPI-6.

Przeczytaj
Fundusze UE dla projektu RSA

10.01.2024

Fundusze UE dla projektu RSA

Dnia 29 grudnia 2023 r. podpisaliśmy umowę na dofinansowanie projektu RSA – Rozproszonego Systemu Audio.

Przeczytaj
Prima mini też ma VoIP

31.10.2023

Prima mini też ma VoIP

Centrala Prima mini od 1 listopada 2023 r. też obsługuje VoIP, czyli porty i kanały VoIP oraz konta SIP, w tym Platan SIP trunk.

Przeczytaj
Platanowe czwartki - nowy sezon

06.04.2023

Platanowe czwartki - nowy sezon

Zapraszamy na kolejną serię Platanowych czwartków. To krótkie bezpłatne webinaria skierowane do naszych instalatorów. Omawiamy na nich zagadnienia z konfiguracji central i innych produktów, pokazujemy nowe opcje i możliwości, odpowiadamy na pytania.

Przeczytaj
Telefony IP Platan też po ukraińsku

04.04.2023

Telefony IP Platan też po ukraińsku

Rozszerzamy pulę produktów dostępnych w języku ukraińskim. Po serwerach PBX Proxima i Libra teraz przygotowaliśmy tę wersję językową dla wszystkich telefonów IP Platan.

Przeczytaj
Wracają szkolenia stacjonarne!

13.09.2022

Wracają szkolenia stacjonarne!

W odpowiedzi na ponawiające się zapytania o spotkania na żywo informujemy, że wracamy do szkoleń stacjonarnych, organizowanych w naszej siedzibie w Sopocie.

Przeczytaj
Inne usprawnienia w Proximie i Librze

15.07.2022

Inne usprawnienia w Proximie i Librze

Wersja oprogramowania [ver. 2.22] poza językiem ukraińskim i obsługą zewnętrznych książek LDAP, o których piszemy szerzej w osobnych artykułach, wprowadza też parę innych usprawnień.

Przeczytaj
Platan po ukraińsku

15.07.2022

Platan po ukraińsku

Serwery Proxima i Libra od ver. 2.22 mają interfejs także w ukraińskiej wersji językowej! Ukraińskie są napisy w aparatach systemowych, a wkrótce zostaną dodane komunikaty głosowe w tym języku.

Przeczytaj
Platan Contacts i książki LDAP

15.07.2022

Platan Contacts i książki LDAP

Globalna książka Platan Contacts wykorzystująca protokół LDAP oraz dostęp do książek na zewnętrznych serwerach LDAP to tylko niektóre nowości w oprogramowaniu serwerów Proxima i Libra [ver. 2.22].

Przeczytaj

Skontaktuj się z nami

Nie wiesz, co wybrać? Zadzwoń, napisz – pokierujemy odpowiednio.

Zapytaj o produkt