Automatyczne raporty w Platan Call Monitor
Ułatwiamy pracę managerom - w aplikacji Platan Call Monitor pojawiły się automatyczne raporty z połączeń odbieranych przez grupy pracowników (Grupy Wspólnego Wywołania - GWW).
Platan Call Monitor wspiera obsługę ruchu telefonicznego przez grupy użytkowników. Pozwala monitorować połączenia odebrane, nieodebrane i przekazane przez członków grupy. Widać, kto dane połączenie obsłużył albo kto oddzwonił na połączenie nieodebrane. Również zarządzanie SMS-ami wysyłanymi do klientów jest nadzorowane z jej poziomu. Inni członkowie grupy widzą, kto i jakiej treści wiadomość już wysłał.
Dzięki książkom Platan Contacts lub zewnętrznym książkom LDAP do numerów dzwoniących na grupy użytkowników przypisywane są opisy - imiona i nazwiska lub nazwy firm.
Manager ma wgląd w aktywność pracowników odbierających telefony, dostęp do szczegółowych statystyk natężenia ruchu i efektywności agentów oraz aktualny stan kolejki. Dla ułatwienia pracy dodaliśmy managerom możliwość otrzymywania na e-mail automatycznych raportów.
Ustawienie raportów automatycznych
w Platan Call Monitorze
Dostępne są następujace typy raportów:
- statystyki połączeń agentów
- statystyki połączeń grupy
- statystyki połączeń z wszystkich grup
- kolejki i połączenia utracone (dzwoniący, którzy zrezygnowali z oczekiwania na połączenia)
- czas oczekiwania w kolejce
- zalogowani agenci
- aktywność agentów.
Ustawimy okres zbierania danych (dzień, tydzień, miesiąc), język oraz o której godzinie raport ma być wysłany na adres e-mail managera.
Kolejnym elementem ułatwiającym przepływ informacji jest dodanie w Platan Call Monitor statusów dla połączeń przekazanych do innej grupy (GWW). Widać, kto z danej grupy odebrał połączenie i na jaką inną grupę je przekazał.
Informacja o połączeniach
przekazanych do innej grupy
Pojawiła się także kolumna Info - dla połączeń bieżących (z danego dnia) agenci widzą w jednym miejscu, ile razy ktoś dzwonił z danego numeru i co się z tym połączeniem działo. Wiadomo, ile razy i kto takie połączenie odebrał albo kto oddzwonił na nieodebrane. Kliknięcie w numer dzwoniącego (z wtyczką Platan Click2Call) pozwala na błyskawiczne oddzwonienie lub ponowny kontakt.
Status, info i przycisk SMS
Przycisk z kopertą obok to przejście do wysyłki na dany numer wiadomości tekstowej SMS.
Nowa wiadomość SMS
w Platan Call Monitor
Wszystko to kolejne ułatwienia do szybkiego i sprawnego obsługiwania klientów przez grupy pracowników.
[Platan Call Monitor, ver. 2.0]