Proxima plus

Proxima plus - Nowy produkt 2015

IP PBX Server Proxima plus to platforma VoIP dla call centers, hoteli, szpitali, zakładów przemysłowych i firm usługowych. Dedykowana jest dla średnich i dużych przedsiębiorstw i instytucji, które obsługują intensywny ruch telefoniczny przychodzący lub wychodzący lub którym zależy na zapewnieniu łączności dla nawet tysiąca osób, pracujących w jednej lub wielu lokalizacjach.

Inteligentna Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem oczekujących połączeń, pocztą głosową, rozwiniętymi scenariuszami menu głosowego i praktycznie nieograniczoną liczbą jednoczesnych połączeń profesjonalnie obsłużą nawet intensywny ruch telefoniczny.

Proxima plus jest atrakcyjną alternatywą dla zewnętrznych systemów nagrywania rozmów - nagrywa do kilkudziesięciu jednoczesnych rozmów. Może w pełni wykorzystać technologię VoIP jako zaawansowana centrala pure IP, pełnić rolę wielokanałowej bramki GSM lub bramki VoIP-GSM.

Proxima plus to jeszcze więcej możliwości w niewielkiej, kompaktowej i uniwersalnej obudowie.

IP PBX Server Proxima plus jako element systemu teleinformatycznego
IP PBX Server Proxima plus jako element systemu teleinformatycznego

Ważniejsze cechy

  • Praktycznie nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń dzięki bezblokadowemu polu komutacyjnemu IP.
  • Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
  • Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
  • Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi - wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników.
  • Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych.
  • Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
  • Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.
  • PZK® Program Zarządzania Kosztami.
  • Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl.
  • Obsługa wielu kart SIM – tanie rozmowy do sieci komórkowych.
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi – automatyczne lub z dowolnego telefonu.
  • Współpraca z oprogramowaniem dla call center Naso CC, dla firm taksówkarskich, z oprogramowaniem hotelowym.
  • Współpraca z aplikacjami CRM, SWD, Microsoft Outlook®, typu softphone - z wykorzystaniem sterownika Platan TAPI.
  • Kompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19” (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie.

Call center w serwerze Proxima plus

  • Schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
  • Kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania.

Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima plus
Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima plus

  • Profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie.
  • Nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową.
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD,
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty, gdy niedostępny,
    • czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów,  z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób,
    • statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie,
    • Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania.

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR) w IP PBX Serverze Proxima

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)
w IP PBX Serverze Proxima plus

  • Wbudowane nagrywanie nawet 30 jednoczesnych rozmów wraz z aplikacją Agent 003.
  • Możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi.
  • Precyzyjne definiowanie nagrywanych rozmów (wewnętrzne, miejskie przychodzące, miejskie wychodzące) i użytkowników, którzy mają być nagrywani - NOWOŚĆ!
  • Opcja oznaczenia użytkownika, którego rozmowy nigdy nie będą nagrywane (np. dyrektora) - NOWOŚĆ!

Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003

Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003

  • Globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów.
  • 128 indywidualnych książek telefonicznych.
  • Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych.
  • Współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center.
  • Współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich.

PZK® Program Zarządzania Kosztami

  • Aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
  • Statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej.
  • Kwotowe limitowanie połączeń - NOWOŚĆ!

Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik

Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik

  • Zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM.
  • Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść).
  • System 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • Do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego).
  • Bufor rozmów do 100.000 rekordów.
  • System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Do 1000 abonentów wirtualnych.
  • Funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów w 4 tablicach LCR.

VEK® Voipowy Eliminator Kosztów:

  • Dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart.
  • Obsługa wielokanałowych łączy VoIP (Platan SIP trunk).
  • Obsługa faksów w T.38 (standard zapewniający dobrą jakość transmisji faksów w sieciach IP) - NOWOŚĆ!
  • Łatwa rozbudowa do nawet 1000 telefonów IP.
  • Unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP.

 

Call Through w serwerze Proxima - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Call Through w serwerze Proxima plus - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

 

Przykład realnych oszczędności, jakie można osiągnąć dzięki systemom Platan i usłudze Platan SIP trunk - na stronie Oszczędzaj z VoIP.

Miej wszystko pod kontrolą

  • Strefa UżytkownikaTwoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
    • historia połączeń,
    • stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW,
    • ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty, gdy niedostępny/wylogowany),
    • status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości),
    • podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu,
    • podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych i IP.

Okno Strefy Użytkownika w IP PBX Serverze Proxima 
Okno Strefy Użytkownika w IP PBX Serverze Proxima plus

Integracja z sieciami IP

  • Zintegrowany VoIP:
    • możliwość zastosowania do 4 kart VoIP64 - NOWOŚĆ!
    • obsługa do 256 kanałów VoIP i do 1000 telefonów IP,
    • protokół VoIP: SIP 2.0,
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
    • praktycznie nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń (bezblokadowe pole komutacyjne IP),
    • wyższa jakość połączeń faksowych dzięki obsłudze faksów w rekomendowanym dla sieci IP standardzie T.38.
  • Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
    • sieciowanie do pięciu serwerów Libra, Proxima i Proxima plus,
    • obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym,
    • prostota wybierania numerów w ramach systemu,
    • wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.

Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie serwerów Proxima i Libra z wykorzystaniem VoIP
Platan Intelligent Networking (PIN)
- inteligentne sieciowanie serwerów Proxima i Libra z wykorzystaniem VoIP

  • Proxima Web - aplikacja do konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp do serwerów Proxima plus poprzez platformę mojacentrala.pl.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie.
  • Zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom.
  • Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN.
  • Zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet.
  • Zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy V.32 oraz program offline ProximaPC.
  • Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, systemami CRM (Profesal), oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, Tiskel).
  • Interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym, interfejs FIAS (Fidelio Interface Application Specification) do współpracy z oprogramowaniem hotelowym Micros Fidelio.
  • Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider (np. aplikacje call center i CRM: Naso CC, ITCube CRM, update CRM)
  • Współpraca z aparatami systemu IP DECT.
  • Uniwersalna, kompaktowa obudowa - zabudowa w szafie RACK 19" (wysokość 1U) lub możliwość powieszenia tej samej obudowy na ścianie.

 Proxima Web i moduł Grosik

Proxima Web i moduł Grosik

 

 

 

 

Konfiguracja

IP PBX Server Proxima plus to kompaktowe urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwają podłączenie: 

  • do 14 linii miejskich analogowych
  • do 16 łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 2 łączy ISDN PRA (30B+D)
  • do 28 linii wewnętrznych analogowych
  • do 28 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 4 kart VoIP 64 - obsługa do 256 kanałów VoIP (dla kodeka G.711), do 1000 portów VoIP
  • do 14 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
  • do 30 kanałów nagrywania.

Testuj online IP PBX Server Proxima na stronie proxima.platan.pl (hasło: 44444444). Można zobaczyć interfejs serwera i większość funkcji oraz popróbować różnych ustawień w trzech wersjach językowych.

Wymiary IP PBX Servera Proxima plus

Wymiary obudowy uniwersalnej do powieszenia na ścianie lub szafy RACK 19":

wysokość szerokość głębokość masa
44 mm
(1U)
483 mm
(19")
287 mm ok 5 kg

Galeria produktu

IP PBX Server Proxima plus
IP PBX Server Proxima plus - obudowa rack (1U)
IP PBX Server Proxima plus - montaż w szafie teleinformatycznej

Pliki do pobrania

  • Katalog IP PBX Servera Proxima/ Proxima plus i PBX Servera Libra [otwórz]
  • Karta katalogowa IP PBX Servera Proxima/Proxima plus i PBX Servera Libra [otwórz]
  • Instrukcja obsługi serwerów Libra i Proxima [otwórz]
  • Deklaracja zgodności [otwórz]

Porównaj centrale Porównaj centrale

drukuj drukuj