Prima

Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową
Centrala Platan Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP, która umożliwia korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP, a dzięki zintegrowanym kartom GSM - również z rozmów i SMS-ów w sieciach komórkowych. Oferuje zaawansowane funkcje, jak nagrywanie rozmów, poczta głosowa oraz zdalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.

Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących od kilku do dwudziestu dwóch pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Plug & Talk - prosta w konfiguracji i użytkowaniu, gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Centrala telefoniczna IP Prima

entrala IP Platan Prima jako element systemu teleinformatycznego


Centrala IP Platan Prima jako element systemu teleinformatycznego

Ważniejsze cechy

  • Duża dowolność konfiguracji dzięki modułowej budowie z uniwersalnymi slotami (NOWOŚĆ!).
  • Zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
    • 4 kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych (NOWOŚĆ!),
    • możliwość rozbudowy o dodatkowe 4 kanały VoIP i prowadzenie do 8 jednoczesnych rozmów (NOWOŚĆ!),
    • możliwość stworzenia do 8 kont miejskich VoIP (NOWOŚĆ!),
    • 2 porty wewnętrzne VoIP,
    • możliwość rozbudowy do 8 portów wewnętrznych VoIP i stosowania do 8 telefonów IP (NOWOŚĆ!),
    • protokół VoIP: SIP,
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM.
  • Tanie lub darmowe rozmowy do sieci komórkowej dzięki zintegrowanym kartom GSM (NOWOŚĆ!); ułatwione wysyłanie i odbieranie sms-ów przy pomocy programu Platan CTI; wysyłanie automatycznych sms-ów o przekroczonym limicie darmowych minut lub restarcie centrali.
  • VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP,
    • funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej,
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP.

Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Plug & Talk, czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi.
  • Możliwość nagrywania rozmów wszystkich użytkowników, do 10 rozmów (kanałów) jednocześnie:

Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie
Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie

  • Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową:

Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową
Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową

  • Rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, taryfikacja rozmów poprzez aplikację Grosik.
  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI.
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera):

Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania, historia połączeń
Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania,
historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i wiele innych

  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa.
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali.
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update).
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie.

A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej:

Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima
Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima

 

Platan Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów, pocztę głosową, taryfikację rozmów oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, GSM, jak i ISDN.

Konfiguracja bazowa centrali Prima

  • 4 kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych
  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych
  • 2 wewnętrzne porty VoIP
  • 2 uniwersalne sloty dla wyposażeń dodatkowych.

Centralę w konfiguracji bazowej można wyposażyć w dowolne karty wg poniższej tabeli.
Sloty mogą pozostać nieobsadzone.  Licencje na kanały i porty VoIP są niezależne od konfiguracji.

konfiguracja
bazowa

slot 1
  slot 2
  • 4 kanały VoIP
  • 2 linie miejskie
  • 6 linii wewn.
  • 2 wewn. porty VoIP
+
  • 1 linia miejska
  • 2 linie wewn.
  • 4 linie wewn.
  • 1 ISDN (2B+D)
  • 1 karta GSM
+
  • 1 linia miejska
  • 2 linie wewn.
  • 4 linie wewn.
  • 1 ISDN (2B+D)
  • 1 karta GSM

+ do 4 licencji na kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych
+ do 6 licencji na wewnętrzne porty VoIP (łącznie do 8 telefonów VoIP)

Testuj online centralę IP Prima

Testuj online centralę IP Prima na stronie prima.platan.pl (hasło: 12345678). Można zobaczyć interfejs centrali i większość funkcji oraz popróbować różnych ustawień w trzech wersjach językowych.

Wymiary centrali Prima

Obudowa standardowa (do powieszenia)

wysokość szerokość głębokość masa
295 mm 200 mm 47 mm 1,6 kg


Galeria produktu

Wirująca Prima
IP PBX Prima
IP PBX Prima
IP PBX Prima
IP PBX Prima i Prima mini
Pudełko centrali Prima

Pliki do pobrania

Porównaj centrale Porównaj centrale

drukuj drukuj